"Εμείς πρέπει να αναλύσουμε όλα τα προβλήματα."

Μετάφραση:We have to analyze all the problems.

October 7, 2016

7 σχόλια


ippeas

έγραψα we need to analize all the problems και μου το πιάνει λάθος. Τι έχω κάνει λάθος;

October 7, 2016

AdimitriTeithe

Αυτή την στιγμή εγώ το είδα σε μορφή multi-choise (όχι ότι σε ενδιαφέρει.. XD).

Νομίζω ότι απλά δεν είναι ολοκληρωμένα 100% τα tutorials/test. Καλά έκανες και το ανέφερες, κάνε και "αναφορά προβλήματος" για να διορθωθεί... (αν δηλαδή είναι σωστό XD χαχα, που, έτσι νομίζω :) ).

Παρεμπιπτόντως, έγραψες: analize -> Analyze (αν και λάθος για ορθογραφικό, δεν βγάζει).

October 10, 2016

8X9c1

Έγραψα We must to analyze all the problems και μου το παίρνει για λάθος γιατί

October 18, 2018

MarsTheSoap

Το “must” δε δέχεται πρόθεση. Ακολουθείται απευθείας από το δεύτερο ρήμα. Με άλλα λόγια, μπορείς να πεις τη φράση «εμείς πρέπει να αναλύσουμε ...» με τους εξής τρόπους:

“We must analyze...”

ή

“We have to analyze...”

Ελπίζω να βοήθησα :)

October 18, 2018

8X9c1

Ναι αρκετά

October 18, 2018

uoLL8

Προβοκατόρικο : "We need to analyze...."

Φιλικά Κλεάνθης

April 12, 2019

MarsTheSoap

Προβοκατόρικο αλλά σωστό! Προστέθηκε! Σας ευχαριστούμε! :)

April 12, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.