"Εμείς πρέπει να αναλύσουμε όλα τα προβλήματα."

Μετάφραση:We have to analyze all the problems.

πριν από 2 χρόνια

5 σχόλια


ippeas

έγραψα we need to analize all the problems και μου το πιάνει λάθος. Τι έχω κάνει λάθος;

πριν από 2 χρόνια

AdimitriTeithe

Αυτή την στιγμή εγώ το είδα σε μορφή multi-choise (όχι ότι σε ενδιαφέρει.. XD).

Νομίζω ότι απλά δεν είναι ολοκληρωμένα 100% τα tutorials/test. Καλά έκανες και το ανέφερες, κάνε και "αναφορά προβλήματος" για να διορθωθεί... (αν δηλαδή είναι σωστό XD χαχα, που, έτσι νομίζω :) ).

Παρεμπιπτόντως, έγραψες: analize -> Analyze (αν και λάθος για ορθογραφικό, δεν βγάζει).

πριν από 2 χρόνια

8X9c1
8X9c1

Έγραψα We must to analyze all the problems και μου το παίρνει για λάθος γιατί

πριν από 1 μήνα

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Το “must” δε δέχεται πρόθεση. Ακολουθείται απευθείας από το δεύτερο ρήμα. Με άλλα λόγια, μπορείς να πεις τη φράση «εμείς πρέπει να αναλύσουμε ...» με τους εξής τρόπους:

“We must analyze...”

ή

“We have to analyze...”

Ελπίζω να βοήθησα :)

πριν από 1 μήνα

8X9c1
8X9c1

Ναι αρκετά

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.