"Gyakorol?"

Fordítás:Does she exercise?

February 13, 2014

15 hozzászólás


Makuka0

A megfejtendő "Gyakorol?"- ra megadott válaszban nem lehet "you". Csak 1.sz. 3. sz. lehet! Olyan nincs, hogy te gyakorol, csak olyan van, hogy Ő gyakorol. Jelentem.

August 31, 2015

pucok

Does he practice? miért nem jó?


szilbog

Mert a "practice" = gyakorlás, a "practise" = gyakorol. Utóbbival lehet jó lenne, vagy ha nem, lehetne jelenteni. De én is összekevertem :S


bruati

úgy látom amerikai angolt használnak, úgyhogy 'practice'


raczancsusz

én practise-zel írtam, de nem fogadta el... :/


szilbog

Akkor azt jelenteni kell!


DonSteel

Nekem most konkrétan a practice-t dobta fel, hogy az a jó válasz xD


bajer.agnes

A train miért nem jó?


nyusziagyar

mert az vonat xD, na jó csak vicceltem.


mayva603

Érdekes! Azt írtam, hogy: Does he exercise. Nem fogadta el. Amikor beírtam neki, hogy: Do you exercise. Azt elfogadta. De én ezt most nem értem. Ha "gyakorol", akkor E/3. személyben van. Akkor viszont nem lehet YOU. Vagy tévedek? :O


vasvariistvan

Nem, nem te tévedtél.


fsts9

Mitől you ha gyakorol?Nyelvtanfolyamot javasolok a szetkesztőknek.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.