A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Gyakorol?"

Fordítás:Does she exercise?

4 éve

13 hozzászólás


Makuka0

A megfejtendő "Gyakorol?"- ra megadott válaszban nem lehet "you". Csak 1.sz. 3. sz. lehet! Olyan nincs, hogy te gyakorol, csak olyan van, hogy Ő gyakorol. Jelentem.

2 éve

pucok

Does he practice? miért nem jó?

4 éve

szilbog
szilbog

Mert a "practice" = gyakorlás, a "practise" = gyakorol. Utóbbival lehet jó lenne, vagy ha nem, lehetne jelenteni. De én is összekevertem :S

4 éve

bruati

úgy látom amerikai angolt használnak, úgyhogy 'practice'

4 éve

raczancsusz

én practise-zel írtam, de nem fogadta el... :/

4 éve

szilbog
szilbog

Akkor azt jelenteni kell!

4 éve

DonSteel

Nekem most konkrétan a practice-t dobta fel, hogy az a jó válasz xD

1 éve

bajer.agnes

A train miért nem jó?

4 éve

nyusziagyar

mert az vonat xD, na jó csak vicceltem.

4 éve

petam1

:)))

4 éve

csejecskip

Baszki

4 hónapja

gaalmosch

Az edzeni

1 éve

mayva603

Érdekes! Azt írtam, hogy: Does he exercise. Nem fogadta el. Amikor beírtam neki, hogy: Do you exercise. Azt elfogadta. De én ezt most nem értem. Ha "gyakorol", akkor E/3. személyben van. Akkor viszont nem lehet YOU. Vagy tévedek? :O

6 hónapja