Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Дозвольте мені представити вас моїй дружині."

Translation:Let me introduce you to my wife.

0
1 year ago

2 Comments


Fb8U1
Fb8U1

Ви доречно зауважили, що перед інфінітивом introduce немає частки to. Є ряд слів, після яких частка to ніколи не вживається. Це всі модальні дієслова, дієслова чуттєвого сприйняття (see, hear, feel, notice, observe, watch), дієслова make, LET. Це не повний перелік, докладніше тут на стор. 47-50: http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf Як бачите, перед інфінітивом стоїть дієслово Let, котре забороняє після себе частку to.

2
Reply1 year ago

parbpi
parbpi

Чому перед неозначеною формою нема сполучника to

0
Reply1 year ago