"Ialwayssing."

Fordítás:Mindig énekelek.

4 éve

6 hozzászólás


rhornig

After hearing several times I wonder if anyone can distinguish between sing and sin?

4 éve

Shibelion

I also hear sin than sing. They should fix that.

4 éve

erigaga

My teacher said to me after "always" we use "-ing".

4 éve

Shibelion

I don't get it.

4 éve

brutus01

Az always után folyamatos jelent (present continues) akkor használhatsz, ha a cselekvés zavar, vagy túlzottnak érzed, Gondold meg, hogy az always mellett mikor használsz folyamatos igealakot.

4 éve

Mano976

Az "állandóan énekelek" miért nem jó?!

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.