Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Dziewczyny mają kapelusze."

Tłumaczenie:The girls have hats.

1 rok temu

7 komentarzy


RafRax

Jest liczba mnoga dlatego nie powinno byc the

4 miesiące temu

br0d4
br0d4
Mod

Przy liczbie mnogiej też może być przedimek "the". Przy liczbie mnogiej nie może być tylko przedimka "a/an".

4 miesiące temu

Bernadeta246200

Got?

1 rok temu

Emily365861

Jest GIRL a to HAS a nie HAVE..

1 rok temu

br0d4
br0d4
Mod

Jest GIRL a to HAS a nie HAVE..

Nie masz racji, w zdaniu jest liczba mnoga "girls". Wyłącznie w 3-ciej osobie liczby pojedynczej czasowniki uzyskują końcówkę -s (lub -es, jeśli czasownik kończy się samogłoską).

Odmiana czasownika to have:

  • I have
  • you have
  • he/she/it has
  • we have
  • you have (l.mnoga)
  • they have
1 rok temu

xmonyko

Łukaszu, czy Ty jesteś jakimś Administratorem?

6 miesięcy temu

br0d4
br0d4
Mod

Nie. Jedynie wolontariuszem, pracującym przy kursie.

6 miesięcy temu