1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She and I are in the same cl…

"She and I are in the same class."

Çeviri:O ve ben aynı sınıftayız.

February 13, 2014

18 Yorum


Beyza887331

"onunla ben aynı sınıftayız" ın da dogru ceviri olarak kabul edilmesi gerekmez mi?


Velikaraki

Cümlede "o" ve "ben" üzerine vurgu yapılıyor. Yani iki kişinin aynı sınıfta olduğun bahsediyor. She and I are in the same class. Burada durum fiili olan "are" ın neden geldiği biraz kafa karışıklığı yapmış olabilir. 2 ve üzeri öznede = are gelir.

We are in the same class. Biz aynı sınıftayız.

Bu iki cümlede, mana olarak aynı anlamı vermiyor.


Yves23A

What is the difference between ders and sınıf ? I put dersteyiz, instead of sınıftayız and it was marked wrong. Thanks


AhmetYlmaz4

O ve ben yada ben ve o cevabım kabul edilmeliydi


mergery

Uygulama yazılış sırasına dikkat ediyor.


ermahkaraa

Toplam ozne sayisi olarak dusunmek gerekiyor. I am,She is. 2 ozne oldugundan dolayi ise,'She and I are in the same class' oluyor.


UurKurt8

Şair burada ne demek istemiştir?


gkalpfer

She and I are in the same class. O ve ben aynı sınıfdayız demektir. Biz aynı sınıfdayız demek değildir. Aralarındaki bir veya birkaç kişinin aynı sınıfda olmadığı bir durumdur topluluk içerisinde söylenilmiştir. Biz aynı sınıfdayız diyebilmemiz için sadece aynı sınıfda olan topluluk için söylenebilir yada sadece aynı sınıfda olan iki kişi den biri diğerine biz aynısınıfdayız diyebilir onun karşılığı ise You and I are in the same class. Yani iki kişi birbirine o ve ben aynı sınıfdayız demez üçüncü bir kişiye söyler.....


Mustafa395134

Hani burada sınıf kelimesi


Kaan616633

I are diye bir sey var mi ?


FiratUcar21

She ve I = WE olduğundan çoğul olan are getiriliyor


mer424101

Şikayetciyim güncelleme herşeyi mahfetmis


AhmetSongr

They diyince classes oluyor da burda niye class oluyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.