1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "There is a more expensive al…

"There is a more expensive alternative."

Çeviri:Daha pahalı bir alternatif var.

February 13, 2014

11 Yorum


Arda250754

There mi here mi dedi tam anlaşılamıyor


Selcen_Ozturk

anlaşılıyor rahatlıkla. there ve here ın telaffuzları çok farklı, biraz dinleyerek çalışmalısınız


melahat809520

alternative kelimesinin tam karşılığı seçenek tir bunu yazınca kabul edilmiyor ingilizcesi dayatılıyor SEÇENEK alternative nin karşılığıdır lütfen düzeltiniz


Enes_Celik

yaa alternative yi auto gibi bir sey anladım


Moon445977

Daha pahalı bir altarnetiv de olur var olduğunu belirten sıfatı göremedim.


Moon445977

İs dır dir Eki de oluyor.


Moon445977

Şuradaki daha pahalı bir altarnetiv dir cevabı da kabul edilmeli.


mamiliya

Hayır, there is ( tek birşey) ve there are ( çoğul) var anlamıni tasıyor mesela: "there is a school behind my house" evimin arkasında bir okul var


FuatYolasm

Daha pahalı alternatif neden olmuyor? Niye "Daha pahalı bir alternatif var" yazmak zorundayız?


mamiliya

There is (tek birşey) yada there are (çogul) var demek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.