1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A te generációd kalapot vise…

"A te generációd kalapot visel."

Fordítás:Your generation wears hats.

February 13, 2014

5 hozzászólás


Nitram.

Nagyon fontos, kérem mindenki jegyezze meg:

A "your generation wears hat" NEM HELYES.

Muszáj kitenni valamilyen névelőt (a hat/the hat; itt utóbbi nem helyes), vagy ha névelőt nem teszel ki, akkor tedd többesszámba (hats)

Tehát még egyszer, csak ezek a jó megoldások:

  • Your generation wears a hat.
  • Your generation wears hats.

"xy wears hat", "xy buys hat", "xy has hat" soha, semmilyen körülmények között sem mondható!


cs.luke

Ez érthető,viszont az lenne a kérdésem, hogy ha a kalapot többes számba teszem(merthogy egy generáció nem egyetlen kalapot visel,hanem többet),akkor nem kellene a visel szót is többes(wear) számba tenni(merthogy egy nemzedék nem egy főből áll)?


Gyorgyike

kalapokat az angol szöveg szerint!!??


CsabaIspn

Igen, ez itt hibás. Jelentsd és majd javítják. A fórumot nem olvassák ilyen célból.


miklos44

A kalap egyesszámban kell hogy legyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.