Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Çocuk su içer."

Çeviri:The child drinks water.

4 yıl önce

22 Yorum


FikretTerz

The meselesini anlayamadım birtürlü

3 yıl önce

MustafaAda911303

Ornek:an apple (bir elma) Ornek: The Apple ( elmanin)

4 ay önce

FatmaSweed

Aynı

1 hafta önce

LeventKaba

"Child drink a water" yazdım kabul etmedi "drinks" olacakmış ve "a" olmayacakmış. Drinks ile drink arasında bir fark var mı?

4 yıl önce

konuralp

Child bu cumlede "O" olarak kullanıldığından dolayı "he, she, it" lerde "-s" takısı getirilir diye biliyorum. "a" da cümlede bir(1) denmemis.

4 yıl önce

buncey

Neden bu cumlede child oldu?

4 yıl önce

konuralp

Çocuk = child
Çocuklar = children

4 yıl önce

nubarr
nubarr

Drink yazdim drinks yadi nede s oluyorki

4 yıl önce

mfahri

Neden drinks s takısının görevi nedir?

4 yıl önce

hn73

s 3 tekillerde kullanilir bildigim kadariyla

4 yıl önce

burckaan

"Child drinks water." Yazdim basin da "A" olacak dedi? The dese anlarim.

4 yıl önce

voleybolcumm

Konuralp'in soyledigi dogru arkadaslar. Child orda "he,she" den biri oldugu icin ve "he, she, it" oznelerinde fiillere -s takisi getirilir. Tabi genis zamanli cumle oldugu icin ayrica bu kural.

3 yıl önce

voleybolcumm

Ama bende Child' in basina neden "A" getiriliyor onu anlamadim. Ben "Child drinks water." dedim. Ama neden basinda "A" olmasi gerekiyor?

3 yıl önce

Mert910304

tam emin değilim ama cümle yapısı çoğul olmadığı için tekil olduğu için başına A geliyor.çoğul cümlelerde başına a gelmiyor A child drink(s) water -s takısı geniş zamanda cümle içinde he she it varsa fiile ekleniyor. children drink water=çoğul olanı

A gelmesi de -s takısının gelmesi gibi birşey sanırım

2 ay önce

zerifti

başa a niye geldi cevap verin lutfen

3 yıl önce

mimarmelike

Orada çocuk yazıyor çocuk yazınca da yanlış diyor çocuklar olacakmış

3 yıl önce

bayan_tweet_

the child yazarak cümleye başladım ama the kabul etmedi neden ?

2 yıl önce

Nurah955063

Neden başına a gelmesi gerekiyor

2 yıl önce

sona-chan

the yazmadım yaaaaa

2 yıl önce

NEMOSEKER

Boy niye yanlış?

1 yıl önce

feyza339755

nası ya

1 yıl önce

Ece410155

Aaâaaaaaaaa

7 ay önce