"Çocuk su içer."

Çeviri:The child drinks water.

4 yıl önce

25 Yorum


LeventKaba

"Child drink a water" yazdım kabul etmedi "drinks" olacakmış ve "a" olmayacakmış. Drinks ile drink arasında bir fark var mı?

4 yıl önce

konuralp

Child bu cumlede "O" olarak kullanıldığından dolayı "he, she, it" lerde "-s" takısı getirilir diye biliyorum. "a" da cümlede bir(1) denmemis.

4 yıl önce

FikretTerz

The meselesini anlayamadım birtürlü

4 yıl önce

MustafaAda911303

Ornek:an apple (bir elma) Ornek: The Apple ( elmanin)

5 ay önce

FatmaSweed

Aynı

1 ay önce

mfahri

Neden drinks s takısının görevi nedir?

4 yıl önce

DreamLight2

Kendimiz için drink, kendimiz dışında ki şahıs için ise -s koyarak yaparız.Örneğin;(I eat a sandwich.) Veya;(A child drinks water.)

3 hafta önce

buncey

Neden bu cumlede child oldu?

4 yıl önce

konuralp

Çocuk = child
Çocuklar = children

4 yıl önce

nubarr
nubarr

Drink yazdim drinks yadi nede s oluyorki

4 yıl önce

hn73

s 3 tekillerde kullanilir bildigim kadariyla

4 yıl önce

burckaan

"Child drinks water." Yazdim basin da "A" olacak dedi? The dese anlarim.

4 yıl önce

voleybolcumm

Konuralp'in soyledigi dogru arkadaslar. Child orda "he,she" den biri oldugu icin ve "he, she, it" oznelerinde fiillere -s takisi getirilir. Tabi genis zamanli cumle oldugu icin ayrica bu kural.

4 yıl önce

voleybolcumm

Ama bende Child' in basina neden "A" getiriliyor onu anlamadim. Ben "Child drinks water." dedim. Ama neden basinda "A" olmasi gerekiyor?

4 yıl önce

Mert910304

tam emin değilim ama cümle yapısı çoğul olmadığı için tekil olduğu için başına A geliyor.çoğul cümlelerde başına a gelmiyor A child drink(s) water -s takısı geniş zamanda cümle içinde he she it varsa fiile ekleniyor. children drink water=çoğul olanı

A gelmesi de -s takısının gelmesi gibi birşey sanırım

4 ay önce

zerifti

başa a niye geldi cevap verin lutfen

4 yıl önce

mimarmelike

Orada çocuk yazıyor çocuk yazınca da yanlış diyor çocuklar olacakmış

4 yıl önce

bayan_tweet_

the child yazarak cümleye başladım ama the kabul etmedi neden ?

2 yıl önce

DreamLight2

O kuluçka yazarının hatası olabilir.

Ancak "Is" ile başlayan bir cümlenin soru sorma yardımcı fiili gibi bir şeyi olması olanağı varsa bu "A" harfinin başa koyulmasının da sebebi vardır.

3 hafta önce

Nurah955063

Neden başına a gelmesi gerekiyor

2 yıl önce

sona-chan

the yazmadım yaaaaa

2 yıl önce

NEMOSEKER

Boy niye yanlış?

1 yıl önce

DreamLight2

Boy, oğlan ve erkek çocuk anlamına gelir.

Child ise çocuk, children çocuklar manasına denk gelmektedir.

Bu yüzden Türkçe'de olduğu gibi "çocuk" ve "erkek" kelimeleri farklıdır.

3 hafta önce

feyza339755

nası ya

1 yıl önce

Ece410155

Aaâaaaaaaaa

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.