A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The brother is neither boy nor man."

Fordítás:A fivér se nem fiú, se nem férfi.

4 éve

17 hozzászólás


ezekiel182

hát mi?

4 éve

cslevente

spiderpig

4 éve

SmuelSoma

töketlen

7 hónapja

Battle9

Conchita Wurst

4 éve

ErzsikeFar

Igen,ez az!

3 éve

jujuka9

Tán kamasz, aki már nem kisfiú, de még nem férfi. Más ötlet? :)

4 éve

djkalo
djkalo

Én is pontosan ezt írtam, mert magyarul így mondjuk, ezért ennek csak így van értelme: A fivér már nem gyerek, de még nem felnőtt.

4 éve

marthusk

De minden fenti gondolatmenet tetszik. Jót nevettem, köszönöm.

4 éve

puskaskati

Én is!

4 éve

Bokorember

gyógyíthatatlanul jóhiszemű megoldás, tetszik :-)

4 éve

Joshua0001

nekem is :-)

4 éve

Istvannn

Se nem fiú se nem férfi ... mert nő

3 éve

ErzsikeFar

Dehàt fivér!

3 éve

gzazimonyi

Vagy transz...

4 éve

SzabolcsSi1

Oké, ennek mi az értelme?

4 éve

mavlac

Hoppá, dehogynem jó...

4 éve

TthKlmn

Még csak nem is lány, akkor milyen élőlény?

2 hónapja