"Ír nekem."

Fordítás:He writes to me.

4 éve

7 hozzászólás


GManJoe
GManJoe

NA igen ezt én is szeretném tudni

4 éve

Maminti.
Maminti.

Szerintem azért, mert a She writes for me = Nekem ír. A She writes to me pedig Ír nekem. Máshol van a hangsúly. Az egyiknél az a lényeg, hogy ő ÍR nekem, a másiknál pedig, hogy NEKEM ír (nem másnak)

4 éve

crack75

she writes for me...miért nem jó?

4 éve

oldboy54
oldboy54

mert nem for me, hanem FROM me

4 éve

Maminti.
Maminti.

From = ból/bőltól/től Hogy lesz abból ír nekem?! :)

4 éve

megsincsen

a google fordító a he writes for me-t is így fordítja, de magyarról he writes to me-t ír. lehet hogy csak

4 éve

TthKlmn

For me or to me?

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.