"Who else is there?"

Fordítás:Ki más van még ott?

February 13, 2014

16 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


vendree

Gizus123-nak: Ha határozatlan alany létezését akarjuk kifejezni, akkor a "there is, there are" szerkezetet használjuk: valami van, létezik, található valahol. Pl. There is a table in the room = A szobában van egy asztal, There are tables in the room = A szobában asztalok vannak. Ha az alany határozott, s a dolgok helyét állapítjuk meg, akkor egyszerűen az "is, are" igéket használjuk. Pl. The table is in the room = Az asztal a szobában van, The table are in the room = Az asztalok a szobában vannak. A fenti mondatban: "Who else is there?" a "there = ott" Üdv: VE


Gizus123

Tudna valaki segíteni abban, hogy "there is" mikor jelenti azt, hogy "van" és mikor, hogy "ott van"? Mert ebben az esetben én nem fordítottam az "ott"-ot, most kellett volna, de más esetben igen, de az sem tetszett neki. Van erre valami szabály?


vendree

Gizus123-nak: Ha határozatlan alany létezését akarjuk kifejezni, akkor a "there is, there are" szerkezetet használjuk: valami van, létezik, található valahol. Pl. There is a table in the room = A szobában van egy asztal, There are tables in the room = A szobában asztalok vannak. Ha az alany határozott, s a dolgok helyét állapítjuk meg, akkor egyszerűen az "is, are" igéket használjuk. Pl. The table is in the room = Az asztal a szobában van, The table are in the room = Az asztalok a szobában vannak. A fenti mondatban: "Who else is there?" a "there = ott" Üdv: VE


Gri48miKeCUS

ki más is van ott?

ezt miért nem helyes?


[törölt felhasználó]

    Mert nincs mondatban az is szó


AlexaKato

    A még ebben az esetben else.


aptg.gabi

    Egy másik mondat megbeszélésénél olvastam (sajna, nem tudom ki írta), hogy az ELSE többet jelent, mint egy egyszerű még vagy más, ezt a kettőt jelenti egyben. Bocsi, ha nem jó az infóm! :)


munkamama

    az egérrel előhívható szótári tipp csak a MÁS-t mutatja, és hol van a MÉG= yet? Ki érti ezt?


SzabCsaba9

    'ki mas az ott?' - miert nem fogadja el?


JanosGrenc

    az else szót eo-nak hallom,ez valami tájszólásos kiejtés?


Princz_Laszlo

    A mondat forditasa, mi van meg ott. De amikor azt kerdezte, mi van meg, akkor nem fogadta el there nelkul. ?


BESSIE1963

    A ki van még más ott miért nem jó?


Rozlia305130

    Szerintem 3n is jót írtam hisz a magyar szórend ezt engedi


belavarnagy

    Erthetetlen a kijtes rjtveny?


Viki632132

    Biztos nagyon nehéz egy ilyen alkalmazást megcsinálni és szerintem ha van benne némi hiba az még úgy elmegy bár én is írtam ezt azt

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.