"Whoelseisthere?"

Fordítás:Ki más van még ott?

4 éve

10 hozzászólás


vendree
vendree

Gizus123-nak: Ha határozatlan alany létezését akarjuk kifejezni, akkor a "there is, there are" szerkezetet használjuk: valami van, létezik, található valahol. Pl. There is a table in the room = A szobában van egy asztal, There are tables in the room = A szobában asztalok vannak. Ha az alany határozott, s a dolgok helyét állapítjuk meg, akkor egyszerűen az "is, are" igéket használjuk. Pl. The table is in the room = Az asztal a szobában van, The table are in the room = Az asztalok a szobában vannak. A fenti mondatban: "Who else is there?" a "there = ott" Üdv: VE

4 éve

johalasz46

Ez igy OK, és köszönjük. De a "yet = még" miért maradt le, vajon? Tőlünk a duó többnyire (?) precizen kéri a választ...Itt eltért a szó szerinti forditástól.

1 éve

Gizus123

Tudna valaki segíteni abban, hogy "there is" mikor jelenti azt, hogy "van" és mikor, hogy "ott van"? Mert ebben az esetben én nem fordítottam az "ott"-ot, most kellett volna, de más esetben igen, de az sem tetszett neki. Van erre valami szabály?

4 éve

vendree
vendree

Gizus123-nak: Ha határozatlan alany létezését akarjuk kifejezni, akkor a "there is, there are" szerkezetet használjuk: valami van, létezik, található valahol. Pl. There is a table in the room = A szobában van egy asztal, There are tables in the room = A szobában asztalok vannak. Ha az alany határozott, s a dolgok helyét állapítjuk meg, akkor egyszerűen az "is, are" igéket használjuk. Pl. The table is in the room = Az asztal a szobában van, The table are in the room = Az asztalok a szobában vannak. A fenti mondatban: "Who else is there?" a "there = ott" Üdv: VE

4 éve

Gri48miKeCUS

ki más is van ott?

ezt miért nem helyes?

4 éve

szekeres.b

Mert nincs mondatban az is szó

4 éve

RitaSipeki

a még sincs :)

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

Egy másik mondat megbeszélésénél olvastam (sajna, nem tudom ki írta), hogy az ELSE többet jelent, mint egy egyszerű még vagy más, ezt a kettőt jelenti egyben. Bocsi, ha nem jó az infóm! :)

4 éve

munkamama

az egérrel előhívható szótári tipp csak a MÁS-t mutatja, és hol van a MÉG= yet? Ki érti ezt?

3 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

'ki mas az ott?' - miert nem fogadja el?

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.