1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bir kadın ve bir çocuk oynar…

"Bir kadın ve bir çocuk oynarlar."

Çeviri:A woman and a child play.

February 13, 2014

23 Yorum


Burcinn01

bence A woman and a child plays.cümleside doğru geniş zamanda -s takısı gelir he she ıt olunca burda woman yerine she diyebilirdik She and a child gibi.

June 10, 2016

deti1959

Kadın ve çocuk toplam 2 kişi. Yani özne çoğul.

May 23, 2019

Halil514350

She dersen belirli bir kisiden bahsetmis olursun. Burada "a woman" diyor cunku hangi kadin oldugu belirtilmiyor.

July 26, 2018

osmanalgur

Haklisin fakat ozne birden fazla bu yuzden we they düşünmelisin.

July 29, 2019

-Yusuf

Bir kadın ve bir çocuk oynar''lar'' burada lar ekini veren nedir bu eki vermek için plays dememiz gerekmezmiydi?

August 23, 2015

Selcen_Ozturk

fiiller -s ile çoğul yapılmaz. fiil çekimi böyle, sadece he/she/it için -s takısı var, diğer kişiler için -s yok https://www.duolingo.com/comment/1430000

August 25, 2015

VeganLiveHealthy

başka bir soruda "The mouse plays." cumlesi ' fare oynar' olarak cevirilmiş . belki de bu soruda plays yerine play kullanilması, 'a woman and a child' ın 'they' - 'onların' anlamina gelmesindendir. uzman arkadaslarimdan aciklama bekliyoruz. it plays . they play .

July 5, 2018

OyunBozar

woman zaten tekil one woman dememize gerek yok

November 18, 2015

merakgl

yazım yanlışı :(

December 12, 2015

erkan.akpi

A woman and a child are play. yazdim kabul etmedi. Nedenini aciklayabilir misiniz ?

December 17, 2016

Halil514350

" are" zaten bir fiil burada. "Olmak" fiili gibi dusunebilirsin. Eger a woman and a child ARE play dersen " bir kadin ve bir cocuk oynamaktir " demis olursun. Yani kadin ve cocugu oynamak fiili olarak tanimlarsin. Kisacasi genis zamanda am is are kullanizmaz. I love you derken " i am love you" demiyoruz. Burdan aklina gelsin

July 26, 2018

ozlem710115

Benim cevabımla duolingo cevabı aynı ama yanlış cevap kabul ediyor. Nedeni nedir?

July 28, 2019

blcemre

Bence one yerine the gelmeli en azindan the gelince yanlis olmamali

March 20, 2014

EdaAkd

"one" veya "a" "bir" anlamına gelir "the" farklı bir şey :)

March 30, 2014

MustafaKoleli

"a woman and a boy plays" cevabı da doğru cevap olmalı diye düşünüyorum?

February 13, 2014

ibrakimi

ayrıca çoğul ekte s takısı almaz, play olur...

February 14, 2014

terimjr

çocuğun cinsiyeti verilmemiş

February 13, 2014

EdaAkd

bununla bir ilgisi yok.

March 30, 2014

EdaAkd

iki kişi olunca "onlar" olur. senin söylediğin sadece biri verilseydi doğru olurdu :)

March 30, 2014

s.parkan

Bencede doğru olmalı

April 21, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.