Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bir kadın ve bir çocuk oynarlar."

Çeviri:A woman and a child play.

0
4 yıl önce

9 Yorum


PassionatePotato

başka bir soruda "The mouse plays." cumlesi ' fare oynar' olarak cevirilmiş . belki de bu soruda plays yerine play kullanilması, 'a woman and a child' ın 'they' - 'onların' anlamina gelmesindendir. uzman arkadaslarimdan aciklama bekliyoruz. it plays . they play .

1
Cevap ver1 ay önce

-Yusuf

Bir kadın ve bir çocuk oynar''lar'' burada lar ekini veren nedir bu eki vermek için plays dememiz gerekmezmiydi?

0
Cevap ver2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

fiiller -s ile çoğul yapılmaz. fiil çekimi böyle, sadece he/she/it için -s takısı var, diğer kişiler için -s yok https://www.duolingo.com/comment/1430000

3
Cevap ver2 yıl önce

OyunBozar

woman zaten tekil one woman dememize gerek yok

0
Cevap ver2 yıl önce

merakgl

yazım yanlışı :(

0
Cevap ver2 yıl önce

Burcinn01

bence A woman and a child plays.cümleside doğru geniş zamanda -s takısı gelir he she ıt olunca burda woman yerine she diyebilirdik She and a child gibi.

0
Cevap ver2 yıl önce

Halil514350

She dersen belirli bir kisiden bahsetmis olursun. Burada "a woman" diyor cunku hangi kadin oldugu belirtilmiyor.

0
Cevap ver2 hafta önce

erkan.akpi

A woman and a child are play. yazdim kabul etmedi. Nedenini aciklayabilir misiniz ?

0
Cevap ver1 yıl önce

Halil514350

" are" zaten bir fiil burada. "Olmak" fiili gibi dusunebilirsin. Eger a woman and a child ARE play dersen " bir kadin ve bir cocuk oynamaktir " demis olursun. Yani kadin ve cocugu oynamak fiili olarak tanimlarsin. Kisacasi genis zamanda am is are kullanizmaz. I love you derken " i am love you" demiyoruz. Burdan aklina gelsin

0
Cevap ver2 hafta önce