1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bir kadın ve bir çocuk oynar…

"Bir kadın ve bir çocuk oynarlar."

Çeviri:A woman and a child play.

February 13, 2014

13 Yorum


-Yusuf

Bir kadın ve bir çocuk oynar''lar'' burada lar ekini veren nedir bu eki vermek için plays dememiz gerekmezmiydi?


Selcen_Ozturk

fiiller -s ile çoğul yapılmaz. fiil çekimi böyle, sadece he/she/it için -s takısı var, diğer kişiler için -s yok https://www.duolingo.com/comment/1430000


Zeynep932391

Allah razı olsun sizden buraya gelip beni aydınlatıyorsunuz her defasında teşekkürler :D


Burcinn01

bence A woman and a child plays.cümleside doğru geniş zamanda -s takısı gelir he she ıt olunca burda woman yerine she diyebilirdik She and a child gibi.


deti1959

Kadın ve çocuk toplam 2 kişi. Yani özne çoğul.


osmanalgur

Haklisin fakat ozne birden fazla bu yuzden we they düşünmelisin.


LivesHealthy

başka bir soruda "The mouse plays." cumlesi ' fare oynar' olarak cevirilmiş . belki de bu soruda plays yerine play kullanilması, 'a woman and a child' ın 'they' - 'onların' anlamina gelmesindendir. uzman arkadaslarimdan aciklama bekliyoruz. it plays . they play .


dilaraipli

başlarına neden the getiremiyoruz ilk baş the woman and the child demiştim a woman demekle ne farkı var anlamadım ?


OyunBozar

woman zaten tekil one woman dememize gerek yok


Yaagmu.r

Doğru yapmama rağmen kabul etmiyor aynı şeyi yazıyorum iki oldu bu


lknur347432

Çizgilere dokunduğumuzda layd de kabul edilebilir diyor ama kabul etmiyor :D what do you say duo ;/


Eray378982

Doğru yazdığım halde cevabımı yanlis kabul etti


LisaLalala_

Neden Plays değilde play oldu anlamadım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.