Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"She thought she would win the game."

Переклад:Вона думала, що виграє у цій грі.

1 рік тому

2 коментарі


OksanaEng

до чого тут вжито would, якщо його переклад "не могли б ви..."?

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Думаю, що Ви вже знаєте, та напишу для інших, бо мені теж довелося дещо почитати:

http://easy-english.com.ua/english-tenses/

http://easy-english.com.ua/future-simple-in-the-past/

Це Future in the Past. Майбутній час у минулому. Справді, головне речення She thought у минулому часі Past Simple. Гра, про яку йдеться, у майбутньому відносно моменту, коли вона думала.

Як бачимо, модальні дієслова можуть мати різні значення залежно він смислового навантаження.

4 місяці тому