1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He has the answer."

"He has the answer."

Fordítás:Neki megvan a válasz.

February 13, 2014

20 hozzászólás


zsike53

" Van válasza" nem fogadja el, pedig szerintem sokkal magyarosabb. mint az, hogy megvan a válasza. Talán el volt veszve az a válasz és most megtalálta?


radnaitomi

Nagyon helyes, hogy nem fogadja el. Az angol mondatban van egy határozott névelő (the) is.

  • He has the answer = Megvan neki a válasz.

tutuka8

"Van válasza" szerintem ugyan olyan helyes mint a "Neki megvan a válasz"


radnaitomi

Nem teljesen ugyanaz, mert a példamondatban van határozott névelő (the = a), a magyar és az angol verzióban is, míg a 'van válasza' megoldásban nincs:

  • he has the answer = megvan neki a válasz

A 'van válasza' így lenne angolul: 'he has an answer' (és rögtön egy újabb nyelvtani különbség az angol és magyar között - amibe itt most nem mennék annyira bele, de sok helyen leírtam, lehet, hogy találkozol vele :) - , hogy itt a magyarban nincs határozatlan névelő, de az angol verzióba kell)


vasvariistvan

Esetleg nála van a válasz.


Nelcsy3

"Van vàlasza" nem szereti


radnaitomi

Mert az angol mondatban van egy határozott névelő (the), ezekben a megoldásokban pedig nincsen.


Angol81

Megvan a válasza-hibás.!! Mert nem írtam,hogy "neki"


batika75

Én is így jártam. Nem értem, hogy miért nem jó, ha máskor meg lerövidíti a fordítást... :(


SmuelSoma

"Nála van a válasz." Ezt elfogadja.


XEnderX

azt se hogy "neki van válasza"


EHard

Én azt írtam, övé a válasz, de ezt sem fogadta el. Mondjuk tény, hogy sosem használnám így, de úgy sem, ahogy a feladat ajánlja


Blasko_Zsofia

A ,,Van egy válasza'' miért nem jó?


radnaitomi

Mert nem 'egy' válasza van, hanem 'a' válasza! (the naswer)


Tengelic

Szerintem magyarul így mondjuk: "Tudja a választ." Ezt már el is fogadja. :)


Juli506488

Övé a válasz. Tényleg nem jó?


Zotya242

A "Tudja a választ" elfogadta nekem.


Nagygnes748799

Nagyon sajnálom, hogy Radnai Tomi már nincs közöttünk, az ő válaszai mindig pontosak, érthetőek, megadják a magyarázatot, hogy mi miért van. Így utólag is, köszi! :)


Bandika41

A megadott válasz "tót ziher"? Egy nagyon kezdő angolos


Baldr10

Képtelenség telefonnal gyorsabban pötyögni.

Learn English in just 5 minutes a day. For free.