A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He has the answer."

Fordítás:Neki megvan a válasz.

4 éve

19 hozzászólás


zsike53
zsike53

" Van válasza" nem fogadja el, pedig szerintem sokkal magyarosabb. mint az, hogy megvan a válasza. Talán el volt veszve az a válasz és most megtalálta?

4 éve

radnaitomi

Nagyon helyes, hogy nem fogadja el. Az angol mondatban van egy határozott névelő (the) is.

  • He has the answer = Megvan neki a válasz.
4 éve

bondnell

"Van vàlasza" nem szereti

4 éve

XEnderX

azt se hogy "neki van válasza"

4 éve

radnaitomi

Mert az angol mondatban van egy határozott névelő (the), ezekben a megoldásokban pedig nincsen.

4 éve

Angol81

Megvan a válasza-hibás.!! Mert nem írtam,hogy "neki"

4 éve

batika75
batika75

Én is így jártam. Nem értem, hogy miért nem jó, ha máskor meg lerövidíti a fordítást... :(

4 éve

SmuelSoma

"Nála van a válasz." Ezt elfogadja.

2 hónapja

EHard

Én azt írtam, övé a válasz, de ezt sem fogadta el. Mondjuk tény, hogy sosem használnám így, de úgy sem, ahogy a feladat ajánlja

4 éve

Blasko_Zsofia

Nem tartozik szorosan a tárgyhoz, de be tudom állíani, hogy magyarul tanuljak olaszt?

4 éve

Tengelic

Sajnos nem. Egyelőre magyarul csak az angolt tudod tanulni, de érdemes megpróbálni angolul is az olaszt, ha már eljutottál egy szintre. (Persze, abban lassabban haladsz, de kettőt tanulsz egyszerre - így aztán tényleg "duolingo" lesz a nyelvtanulásod!) Hajrá! :)

4 éve

lavju66

Nem. Egyelőre magyarul csak angolt lehet.

8 hónapja

Blasko_Zsofia

A ,,Van egy válasza'' miért nem jó?

4 éve

radnaitomi

Mert nem 'egy' válasza van, hanem 'a' válasza! (the naswer)

4 éve

Tengelic

Szerintem magyarul így mondjuk: "Tudja a választ." Ezt már el is fogadja. :)

4 éve

tutuka8

"Van válasza" szerintem ugyan olyan helyes mint a "Neki megvan a válasz"

3 éve

radnaitomi

Nem teljesen ugyanaz, mert a példamondatban van határozott névelő (the = a), a magyar és az angol verzióban is, míg a 'van válasza' megoldásban nincs:

  • he has the answer = megvan neki a válasz

A 'van válasza' így lenne angolul: 'he has an answer' (és rögtön egy újabb nyelvtani különbség az angol és magyar között - amibe itt most nem mennék annyira bele, de sok helyen leírtam, lehet, hogy találkozol vele :) - , hogy itt a magyarban nincs határozatlan névelő, de az angol verzióba kell)

3 éve

vasvariistvan

Esetleg nála van a válasz.

3 hónapja

Juli506488

Övé a válasz. Tényleg nem jó?

1 hete