"Not you."

Fordítás:Nem téged.

4 éve

28 hozzászólás


ancsika57

Egyre jobban tetszik ez a fajta gyakorlás. Nagyon örülök,hogy ráakadtam a Duolingo-ra

4 éve

Zoltan49

Egyetértek.

3 éve

PixelSamur

én is

2 éve

St.Eunika

nagyon jo ez a Duolingo!!!nem ertem azokat akik panaszkodnak ra!!!de itt a tanulas elvezet is:) aki egyetert velem az valaszoljon;)

3 éve

PixelSamur

egyetértek

2 éve

PetraMolnr8

Ja

3 éve

vmria

Egyetértek! :)

2 éve

LilinaVarg1

Oke :)

1 éve

Lili315612
1 éve

Arcidias

You are right! :)

4 hónapja

kaizermate

Nekem is tetszik a játék de kezdek belőrülni ezekbe a not her not you.........stb........

3 éve

Papleves2

ez nagyon tetszik

3 éve

Gamerdev

Jónak jó csak nincs olyan mondat

4 hónapja

Gamerdev

Milyen mondat az hogy,nem téged

4 hónapja

vgeri25

radnaitomi te angol tanárvagy vagy ennyire betanuktad ezeke? :)

3 éve

radnaitomi

angoltanár :)

ami persze pont azt jelenti, hogy ennyire betanultam ezeket, nem? :)

3 éve

msjudit

Méghozzá egy fantasztikus angol tanár! Nagyon szeretem a magyarázatait! :)

3 éve

Gamerdev

Jónak jó csak nincs olyan mondat

4 hónapja

Toncsi66

Azt, hogy "nem Te" hogy írjuk?

3 éve

msjudit

Ugyanígy. Nézd meg lejjebb radnaitomi válaszát.

3 éve

krisztinaf932240

Nagyon jo ez az angol szotar (Duolingo)

2 éve

Gamerdev

Jónak jó csak nincs olyan mondat

4 hónapja

TthJudit16

Nem ő az miért nem jó?

1 éve

msjudit

Mert a you jelentése az te, ti, vagy ön.

1 éve

VrinZsuzsi

Nem jól van, mert azt írta ki, hogy "nem téged" Szerintem a helyes az, hogy "nem te"

1 éve

MikulaiDne

én is az egyetértők táborához tartozok.

1 éve

EsIEmO

"Not ya" nem elfogadott. Pedig az is helyes

1 éve

tfegyo

Amennyiben ezt a két szót látjuk/halljuk és nincs szövegkörnyezet, akkor nem egyértelmű , h most azt hallod, h "Nem te". vagy azt hogy "Nem téged". Gondolom mindkettőt így is írhatjuk, de ha azt írnám: Not for you. , akkor egyértelműbbnek tűnik, h mit hallok/mondok. Ez butaság?

9 hónapja

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.