1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We had tried to find you."

"We had tried to find you."

Překlad:My jsme vás zkoušeli najít.

October 8, 2016

11 komentářů


rudo43

My jsme se tě pokoušeli najít. Proč je to špatně..?


kacenka9

uz neni. tato veta postradala docela hodne variant. doplneno


borecmisak

A proč nejde tento překlad:Zkusili jsme se tě najít....., jen jsem použil dokonavé sloveso¨, je to chyba?Děkuji


kacenka9

Ne, dokonave sloveso nevadi. Ale me tam neni uplne jasne pouziti te zvratne castice. Kdyby to bylo 'pokouset se', ale 'zkouset se'??


borecmisak

Omlouvám se , přehlédl jsem to!


PetrSlanin2

Zkoušeli jsme tě najít, je dle mě taky správně, ale neuznáno


kacenka9

Takova varianta tam je a mela by byt uznana.


[deaktivovaný uživatel]

    "Zkouseli" mi to také teď neuznalo, opravilo to na "pokoušeli" .. opravit, děkuji


Krystof136739

    My jsme vás zkoušeli najít zní divně.. fix it please!


ValaCZE

    Je to úplně v pořádku. Co přesně se vám nezdá?


hanafaltov

    není mi jasné, proč není uznáno

    Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.