1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I read a menu."

"I read a menu."

Çeviri:Ben bir menüyü okurum.

February 13, 2014

23 Yorum


redland1988

Ben menüyü okurum dedim kabul etmedi


AhmtSaLh

menüyü demen için the eki olması gerekiyor


sercikslk

ben menüyü okurum yazdım olmadı. "i read the menu" nün mü karşılığını yazmış oldum dimi :/


heyiamcansu

evet the yazman için o şeyden önce bahsetmen gerek


pinaraksehirli

Ben menuyu okurum olması gerekiyor


resulcanak1

DUYDUGUNU YAZACAKSIN


caravellen

Robot muyuz duyduğumuzu yazalım, Türkçe'yi yanlış mı kullanalım duyduğumuzu yazıcaz diye, menüyü olması gerekiyor.


nurylzx

Bir menü okuyorum yazdım kabul etmedi zaten ben anlaminda başa ben yazmak zorunda mıyım


Semihay9

ne kadar saçma cümleler


Lavin638543

''I read a menu.'' diyor ''Ben menüyü okurum'' yazdım ''Ben bir menüyü okurum'' diyor yanlış bence biz türkçede böyle kullanmıyoruz


EsraAkkoca

Dogru yapiyom yanlis kabulediyor sonrada canlarim bitiyor ne bu boyle yaaaa cevap l read a menu degilmi!!!!!!!!!!!!!!!!!!


lhanYulug

ben bir menü okuyorum olmazmı


NineTheme

Simdiki zamana giriyor okuyorum dersen . Kurallari farkli sanirsam


heyiamcansu

konuşma dilinde okurum / okuyorum şeklinde doğru kabul edilir fakat yazı dilinde kabul etmiyorlar


resulcanak1

AL BENDENDE O KADAR


OguzhanZen1

Menuyu okurum kabul edilmeliydi


omercito

"The menu" olsaydi dogru olurdu fakat burada spesifik bir menuden bahsedilmiyor.


Ravza972789

Bir menüyü ne ya menüyü dedim doğru olması lazım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.