Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I read a menu."

Çeviri:Ben bir menü okurum.

4 yıl önce

20 Yorum


redland1988

Ben menüyü okurum dedim kabul etmedi

4 yıl önce

AhmtSaLh

menüyü demen için the eki olması gerekiyor

3 ay önce

sercikslk

ben menüyü okurum yazdım olmadı. "i read the menu" nün mü karşılığını yazmış oldum dimi :/

4 yıl önce

heyiamcansu

evet the yazman için o şeyden önce bahsetmen gerek

3 yıl önce

MusaTayyar

Anladim Sağol

4 yıl önce

pinaraksehirli

Ben menuyu okurum olması gerekiyor

4 yıl önce

resulcanak1

DUYDUGUNU YAZACAKSIN

4 yıl önce

caravellen

Robot muyuz duyduğumuzu yazalım, Türkçe'yi yanlış mı kullanalım duyduğumuzu yazıcaz diye, menüyü olması gerekiyor.

4 yıl önce

turkiturka

Bence de

4 yıl önce

atmaca212001

ben menüyü okurum olması gerekliiiiiiii

4 yıl önce

Gulsum736875

Ben menuyu okurum. Yazdim yanlis cevab oldugunu soyledi!!! Ancak "menu" ile "menuye" sozunde ki fark ne!?

9 ay önce

lhanYulug

ben bir menü okuyorum olmazmı

4 yıl önce

NineTheme

Simdiki zamana giriyor okuyorum dersen . Kurallari farkli sanirsam

4 yıl önce

heyiamcansu

konuşma dilinde okurum / okuyorum şeklinde doğru kabul edilir fakat yazı dilinde kabul etmiyorlar

3 yıl önce

resulcanak1

AL BENDENDE O KADAR

4 yıl önce

Meri945899

Ben menüyü okurum dediğinde kabul etmiyor ama başka soruda ben menü okurum dediğimde de kabul etmiyor.

7 ay önce

Batsight

Ben menüyü okurum olmalı

3 ay önce

Emre77902

Menüyü okuyorum dedim yanlış dedi. Ben kelimesi eksikmiş. Oysa fiilde var

2 ay önce