1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "There are children in the st…

"There are children in the streets."

Fordítás:Gyerekek vannak az utcákon.

February 13, 2014

5 hozzászólás


gyarm959

"Vannak gyerekek az utcákon" ezt sem fogadta el


jujuka9

Nekem elfogadta a "vannak gyerekek az utcákon"-t, de közölte, hogy elírás van benne, mert "helyesen" így néz ki: Vannak egyerekek az utcákon. :)


BernadettH1

No ilyenektöl kapok èn agyvèrzèst


csodapokmona

Ha mindkettőt jelenti miért nem jó az ott vannak a gyerekek az utcákon?


KTibor7007

Az utcákon vannak a gyerekek ???

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.