1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The mothers have children."

"The mothers have children."

Fordítás:Az anyáknak vannak gyermekeik.

February 13, 2014

31 hozzászólás


EwiiL

Az anyukáknak vannak gyerekei miért nem jó?


csilla69

az "anyu " nak inkább a "mom" szót használják., legalább is én így tanultam anno


Levente2100

Nem a mom hasznalfuk hanem a mum-ot.


ironcameleon

A mom is jó, ez amerikai.


PalNabilek

Elsőre az anyás változatot nem fogadta el, azt irta hogy az "anyukáknak" vannak...A javításkor ismét anyákat írtam és akkor elfogadta! Hát ez ilyen!!


beregnyeim

A gyermekeik itt egyébként hibás: ronda germanizmus, csak simán gyermekei szerintem a helyes.


ironcameleon

Nem hibás. Az anyának gyermekei vannak, az anyáknak pedig gyermekeik vannak. (ha mindegyiknek több van).


JanosNagy

Mert a "gyerekei" szot nem ismeri meg, csak a "gyermekei" szot.


derhibogab

Nekem elfogadta a gyerekeik választ....


ZsofiaHorv

Az anyukáknak gyermekeik vannak. Ezt elfogadta.


FanniVarga

Én mindig úgy beszélek édesanyámról hogy anyukám, szal nekem is ezt a hibát jelezte ki :S


GusztvHara

... a the-t még nem hallottam igy kiejteni /milyen nyelvjárásban beszél a szpiker?/


Rock-a-Bilin

Mindig, mindegyiknek?


sjudit60

Ez egy buta mondat! Hiszen a nő onnantól fogva anya, hogy gyermeke (i) van!!


LrntTams

Nyilvánvaló,h az anyáknak gyermekei vannak :-p


Vardani2007

Az anyáknak van gyerekei, miért nem jó?


jzsuzsi
Mod

Az anyáknak vannak gyerekei.


TiborReck

A gyereke szót nem fogadta el... :( "az anyukáknak van gyereke"


JanosGrenc

Hihetetlen!! Hallhatóan ejtette ki a gépi hang a mothers végén az "s" hangot. Ez lenne mindíg helyes! Nem lenyelve,elhadarva a szó végét! Nem rontani kell egy nyelvet,hanem helyesen,szépen művelni!


Lajos254547

A "gyerek" és a "gyermek" jelentéstanilag egyenértékű, valami szépelgős stilisztikai árnyalat lehet csak a különbség.


Nefertari1234

Kicsit máshogy írom azt hogy children és rossz


marthila

gyermekeik? .... az nem "childrens " kellett volna legyen?


csilla0101

child- 1 szám children többes szám


oregkvinto

miért nem mothers's


ZsofiaHorv

Szerintem azért nem mothers's, mert az anyuka: mother, anyukák: mothers és a mondat nem úgy szól, hogy az anyukák gyermekei, hanem úgy, hogy az anyukáknak vannak gyermekeik, vagyis They have children. A "have" szó itt birtoklást fejez ki.


dlaccc

az anyáknak van gyereke.. ezt nem fogadja el valamiért


Alexandra200316

Anyukámnak vannak gyerekei, mért nem jó?


csincsilla2014

mert az anyukám -my mom , az anyám.-my mother -az anyukák- the moms, az anyák . the mothers

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés