1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They are my suits."

"They are my suits."

Çeviri:Onlar benim takım elbiselerimdir.

February 13, 2014

19 Yorum
Tartışma kilitli.


EbruBozan

they cansız varlıklar ve hayvanlar için kullanılabiliyor mu?


uhatTR

benim takım elbiselerim onlarda olmaması şaşırtıcı


Selcen_Ozturk

"they have my suits" değil ki


sezginacun

Onlar benim takım elbisem / niye kabul olmuyor


baroska0

Çünkü suit dememiş suits demiş çoğul eki gelmiş bu yüzden takım elbiselerim oluyor


Boraking

Çünkü takım elbiseler olcak


HaticeMerd

S takısı geldiği için elbise-elbiseler oluyor


omer1993

Bunlar ?olmaz mi


Selcen_Ozturk

olmaz. they yerine "these" olsa olurdu


emigration_88

"Benim takım elbiselerim onlarda" neden değil


Selcen_Ozturk

"they have my suits"


osman-sag

Onlar benim takim elbiselerim nasil olmaz!!!


Selcen_Ozturk

bu cevap zaten kabul ediliyor


Necrofx

"Benim takim elbiselerim vardir" olmuyor mu


JokerBilgehan

Vardır diyebilmek için cümlede have fiili olmalı


Barflywashere

Burada sahiplikten "var ya da sahibim" söz etmiyor "they" işaret zamiri ile takım elbiselerin kendine ait olduğunu vurguluyor. "Benim elbisem var" ile "O elbise benim(bana ait)" arasındaki fark gibi düşünmek gerek.


AHMETMURAT1

Kostümü kabul etmiyor. Halbuki suit kostüm anlamınada geliyor.


dildevri

Hayır.Kostüm "costume" anlamında.Hatta "costume party" deriz ya.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.