A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Van egy könyve."

Fordítás:He has a book.

0
4 éve

16 hozzászólás


Zente5

Mèrtnem jó a hi book lètszíves ezt valaki megmodgya.

1
Válasz1 éve

CzinegeFerenc

A személyes névmást fonetikusan írtad. A birtoklás kifejezésére az angol a have szót használja, melynek ragozott alakja egyes szám harmadik személyben has alakot vesz fel. Végül pedig jön a birtoka a személynek, ami nem más mint a könyv=book

0
Válasz10 hónapja

viri1222

Az nem mindegy hogy have vagy has?

0
Válasz4 éve

kozmokrator

Nem.
I, You, We, They have.
He, She, It has.

15
Válasz4 éve

KatalinPal5

köszönöm sokat segítettél Igen vannak dolgok amiket be kell magolni

1
Válasz5 hónapja

KaraMccall

Nem! I have You have He/she/it has We have You have They have

1
Válasz3 éve

putyika23

Nem mindegy! Mert e/3 személyben has-t használunk,tehát a he és a she-nél.

1
Válasz2 éve

gasparnemes

igaz

0
Válasz4 éve

BENCE291

Hibás mert nincs ott egy "got"

0
Válasz4 éve

MNoraM

Nem hibás mivel ez Amerikai angol ezért nem található got benne

0
Válasz4 éve

ROKFORT

he az elöbb még ezt akarta

0
Válasz4 éve

trobyka

A feladat annyi : van egy könyve. Ebben nincs megadva, hogy he vagy she , a válaszomban én He - t adtam meg. Nem is fogadta el. Van egy könyve ezt mondhatom fiúra meg lányra is, de a program szerint nem mondhatom , csak lányra She has a book.

0
Válasz4 éve

kfafa

Nekem elfogadta hímneművel is, tehát: He has a book.

0
Válasz4 éve

CzaltigHilda

Én azt írtam, hogy "he", elfogadta. De ha éppen egy nőneműnek van könyve? Ezt ebből a mondatból honnan tudom, hogy fiúról vagy lányról van szó?

0
Válasz3 éve

Fufuturak

Nekem el fogadott kettőt

0
Válasz2 éve

Zente5

Nekem nem!

0
Válasz1 éve