1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A lányok macskája"

"A lányok macskája"

Fordítás:The girls' cat

February 13, 2014

17 hozzászólás


szikla0206

Nem volt választható az aposztróf jel!


CsabaIspn

Az "of the" birtokos jelzőt nem élettelen dolgoknál használják inkább? Pl.: the leg of the table. Nekem itt az aposztrófos megoldás tűnne jobbnak: The girls' cat.


JaMi75

énis így tudtam,de ez elég homályos :/


Zsombor2oo

Én aposztróffal írtam, és elfogadta


benderbalazs

nálam szavakól lell összerakni és aposztróf nélkül nem fogadja el, de a szavak között nincs aposztróf


benderbalazs

a lehetséges szavak: the, girls, cat, of, in, at, between


ZszsCsk

Ez így nem jó, hiányzott a választható szavak közül egy ['s] és így mást jelent


Katalin5246

sajnálom, nem a billentyűzet írásával éltem. A megadott szavakban meg nem volt -'s MEGADOT SZAVAKBAN MEG NEM VOLT-'S


lugosiniki91

The girl's cat A helyes megoldást írtam be és nem jó... Néha mintha megzavarodna vagy nem tudom.


nyusziagyar

Az sem mindegy hogy hova teszed az aposztrófot.


bpitju

Amit írtál az azt jelenti hogy " a lány macskája"


Bla181153

The girls' cat. Igy helyes!


Maminti.

Ugye ezt úgy is fordíthatom, hogy A macska a lányoké?


mapa40

Magyarázzátok el légyszi a szórendet, mert ez nekem nagyon nem megy.


SandorVig1

A lanyok elo szemelyek nem pedig targyak!!!!!! Miert az "of"-os szerkezet????????


kisnova

Nálam jópár helyen a vesszőcskét sajnálja, így the girls cat (a lányok macska) a megoldás mindig. Nem írni kell, hanem választani kell mindig


Dorothy1618033

Ez nem "the girls' cat"?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.