1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er ist am Tor."

"Er ist am Tor."

Çeviri:O kapıda.

October 9, 2016

9 Yorum


ayhan593102

Bunu cevabi o kapida degilmi


SibanM

Frankfurt am Main = Frankfurt'lardan Main nehri yanında olanı.


Ali216645

An ile bei arasında fark ne


hknygmr

Er ist an der Tür.


Tafa738519

Ben sadece "kapıda" diye cevapladım. Doğru olmalı. Türkçe'de gizli özne diye bir şey var.


gulsah329048

ama turkce degil almanca ogreniyoruz. ben de hep boyle hata yapiyorum. kendi dilimizi unutarak yeni dile adapte olmaliyiz. bu ket vurma ogrenmemizi etkiliyor. cocuklar bu yuzden kolay dil ogreniyor


Eroll.

Oh mein got! Diese Antwort ist super! Danke schön...


fluffy.127249

Aslında kapı "tor" değil "tür" bunun anlamını bilmiyorum neden böyle birisi yardımcı olabilirmi?


RanaDilaKr

tür ve tor aynı şey ama cümlede kullanışımıza göre değişir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.