A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ellenkező vagy."

Fordítás:You are opposite.

4 éve

10 hozzászólás


SkylerMax

Ez a mondat egyáltalán nem magyaros és – megkockáztatom – nem is túl értelmes.

4 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Töröm a fejem, hogy mit is akar ezzel mondani. Hogy ellenálló vagyok? :D

4 éve

zsmod

miért nem fogadja el a contrary-t?

4 éve

pudi530

Igen, miért nem?

3 éve

Pola51

Az opposite az nem szemközti?

2 éve

Chivata

Nekem kis kiírta hibásnak, pedig három szótár is első helyen említi...

4 éve

Boabour

mert azt itt nem tanultuk :)

4 éve

MrLaszloNagy

Ott a pont ;))))

2 éve

Tudi220

A "You are opposite", nem inkább "Ellentétes vagy"-ot jelentené?

2 éve

Ofelsege

a magyar adminoktól kérdezném ezt most miért ?????? Feltétlenül meg kell erőszakolni a magyar nyelvet ?

1 éve