A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Why not follow the street to the park?"

Fordítás:Miért ne kövessük a parkhoz vezető utcát?

4 éve

21 hozzászólás


AgnesBedo

Oh, itt csak 4 problémám van: 1) Honnan derül ki, hogy kiről van szó? Miért mi? 2) miért "követnénk"? nekem ui. azt mutatta helyesnek, hogy "Miért ne követnénk az utcát a parkhoz?" 3) az út miért nem jó (a szó fordítása is mutatja)? 4) a parkba miért nem jó? - ba, - hoz: valahova.

4 éve

sajtosnudli

Nem derül ki a mondatból, hogy 'you' vagy 'we', ezért ezt a fordítást is el kellene fogadni: Miért nem követed utcát a parkba?

4 éve

Vica58

Honnan lehet tudni,hogy milyen személyben íródott ez a mondat?????

4 éve

Jutas
Jutas

szerintem az ilyen szerkezetekben nem lényeges a személy/alany.nem az a fontos,hogy ki csinálja,hanem,hogy mit,maga a cselekvés."miért ne kellene követni...?" "miért ne kövessük...?" 1.például egy csapat emberke el akar menni a parkba,mert az jó.az egyik azt mondja,menjünk a négyes villamossal(ami kerülő),erre a másik rávágja,hogy miért nem az egyszerűbb úton megyünk?vagyis miért nem követjük az utcát a parkba? 2.vagy pl. vki kitalálja a parkba vezető utcán állva,hogy parkba menni jó,erre egy másik azt mondja,oké,itt térjünk le jobbra akkor.de miért?-kérdi az első,why not follow...?"-azért mert épp buzifelvonulás közeledik felénk ebben az utcában.

4 éve

Sabwaits

Szerintem a "Miért ne kövesd.." verzió is elfogadható lehetne!

4 éve

Nyuszedli

A fordításnál, ha ráviszed az egeret, azt írja, hogy a parkba, ha ezt írtam, akkor nem volt jó,bár értelmes sem :)

4 éve

Ninagi

Én is úgy értettem, hogy ha nincs más alany, akkor az utca az alany, azaz az utca miért nem tart a parkig...

4 éve

kock4cukor

Miért ne követnénk az utcát parkhoz? Ennek mi értelme van amúgy? Csak mert én beleraktam még egy 'a' betűt,úgy már nem fogadta el,szerintem meg így nincs értelme.

4 éve

caissa86

Akárhogy is: nagyon pici az esélye annak, hogy ezt kelljen mondjuk bárkinek is. Az igazi fordítás ez: ''Piroskám! Menjünk a parkon kereszül,-tudod-, a rövidebb uton! Vagy ma sietsz?''

4 éve

vaclavpacel

Nálam az utcával volt baj, nem fogadta el.

4 éve

Maminti.
Maminti.

Időnként elkeseredem, hogy mennyire rosszul jár az agyam... :) Mivel nincs a mondatban személy(névmás) úgy értelmeztem, hogy az utca miért nem ér a partig.

4 éve

aptg.gabi

Az enyém: Miért nem tart utca a parkba? Ez is egy gyöngyszem ;) , csak nincs köze a fordításhoz. ;(

5 hónapja

oregkvinto

azt írtam hogy miért nem követi a parkba vezető utcát természetesen nem volt jó! honnan tudjuk hogy kiről vagy kikről van egyáltalán szó? én nem látok névmást!

4 éve

oregkvinto

azt írtam hogy miért nem követi a parkba vezető utcát természetesen nem volt jó! honnan tudjuk hogy kiről vagy kikről van egyáltalán szó? én nem látok névmást!

4 éve

atesz67

Miért nem követjük a parkba vezető utcát? Elfogadta, és még értelmes is :).

4 éve

senorana

Én azt írtam miért nem követi az utca a parkot??? persze szívtörés! :-(

4 éve

Anikogh

Hianyzik az alany. Igy most az utca az aki nem koveti a parkba...

4 éve

Misi61

Szerintem is.... :( Vagy még sem ? Akkor miért nem? Jó lenne tudni!

4 éve

Me11Me34

Akkor hogy is van ez?

3 éve

SzenteErzs

Valóban miért nem kell névmás/alany/ a mondatba, ha valaki tudja, kérem mondja meg! Köszi! Ez valóban egy ilyen szerkezet lenne?

8 hónapja

DrugicsHal

Hö hö! Ezt is elfogadta: Miért nem követed az utcát a parkhoz?

6 hónapja