"Dieser Haushalt ist perfekt."

Çeviri:Bu ev işleri mükemmel.

October 9, 2016

7 Yorum
Tartışma kilitli.


candost2

Bu bütçe mükemmel. Neden kabul edilmiyor? Raporladım.


meryem174530

Bu ev idaresi mükemmel niye kabul edilmiyor


MustafaAyd63615

"Ev işleri" çoğul bir kelime. Bu tekil bir kelime. "Ev işi mükemmel" olur.


ebuus

"Bu ev işleri mükemmeldir." neden kabul edilmiyor?


Ahmet89903

Bu ev işleri mükemmeldir cümlesi neden yanlış?


Ahmet89903

"Bu ev idaresi mükemmel" neden yanlış?


humetin

Bu bütçe mükemmel - Bu ev(in) yönetimi mükemmel.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.