1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He listens."

"He listens."

Fordítás:Figyel.

February 13, 2014

19 hozzászólás


Vanda885335

A "meghallgat" miért nem jó???


bo44

a "figyel" jó forditás de a "hallgat" a magyarban kétértelmü.Ezért forditottam "hallgatja"-ként


Lyzbet

A hallgat szóval kapcsolatosan egyet értek veled, azonban a magyar nyelv szerkezete, felépítése alapvetően eltér a legtöbb világnyelvétől, így az angol nyelv szerkezetétől is. A szó szerinti fordítások gyakran nem jól sülnek el a célnyelven. És éppen ezért van az(sajnos),hogy sokszor nem elég a szavak ismerete, ha az adott kultúrában azt másképpen fejezik ki.


LszlUgrai

Ebben az értelemben a fülel lenne még jó, de az meg milyen lenne már szó szerint angolul...


erdos.gota

Köszke, ezzel nekem is segítettél


vasvariistvan

Nem gondolom, hogy a hallgatja jó lenne, mert ahhoz kötelező lenne (az angolban) egy tárgy is (it).


authnori

És az hogy halja miert nem jo


LszlUgrai

Mert halról itt szó sincs. :)


fectroll

Meg azt két 'l'-lel írják.


Kincskereso

"meghallgat" miért nem jó?


jozsefneta

Miert nem jo a she listens?


indaNikole

Mert azt mondja hogy HE


Jamina0906

Az miért nem jó, hogy ő hallgatja?


Maminti.

Azért, mert úgy tárgyas eset, tehát kell a mondat végére "it".


VillamTibi

A listen, az a hallgatni :| És azt se lehet érteni, amit mond


TthKlmn

Sunyi módon nem hangsúlyozza az s betűt a végén!


rockman58

Messznts-et ejt. Nagyon inkorrekt


GerleiIstv

Hallgat. (2020. 06. 04.)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.