A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"His pants"

Fordítás:A nadrágja

4 éve

10 hozzászólás


NemethAbigel

Az a nadrágjaim többes számban jo? Mert nekem elfogadta

2 éve

54ny7

ő gatyája nem volt jó, messzirű gyüttem

6 hónapja

54ny7

ő nadrágja se

6 hónapja

Harga
Harga

Már egy éve sem volt jó PeterSz3-nak. A személyrag miatt nem kell személyes névmás.

6 hónapja

Krisman99

Ugyanezt irtam xd

2 hónapja

Nefelejcs1

Nincs itt, hogy The!

4 éve

Harga
Harga

Ez ilyen mondatszerkezet. My pants. - A nadrágom. ; Your pants. - A nadrágod. ; His pants. - A nadrágja. ; És így tovább. Ezt jelenti.

4 éve

Dorka709010

Siker

2 éve

PeterSz3

ő nadrágja nem jó? Ha a mondatban nem szereplő névelőt teszek elé akkor jó?

1 éve

Harga
Harga

Igen, ha a mondatban nem szereplő névelőt teszel elé akkor jó! Ezért nem tökéletesek a gépi fordítások, hiszen nem a szavak fordítását kéri, hanem a kifejezés jelentését.

1 éve