"We support women."

Fordítás:Támogatjuk a nőket.

4 éve

26 hozzászólás


Fifike05.10

Mi magyarok el sem tudjuk képzelni a magyart névelők nélkül, fura is lenne... de az angolok nem erőltetik ennyire a névelőket mindenhová. Az ő nyelvük és kultúrájuk egész más, mint a miénk, a névelők jelentése és használata is más... úgyhogy ne keressétek benne a hibát, csak fogadjátok el az értelmét... és másrészről nem igazán a névelőkön múlik, hogy mennyire tudjátok és értitek az angolt, ígyis úgyis megértitek és titeket is megértenek az angolul beszélők... no persze idővel beleszoktok, hogy hogyis kell helyesen... pláne, ha angolok közt töltötök egy kis időt vagy ha már elég ideje beszélitek a nyelvet... Sok sikert a nyelvtanuláshoz... :)

3 éve

Mtys516752

Köszi!)

1 hónapja

PKcKky
PKcKky

"Segítünk a nőknek" miért hibás? :/

4 éve

Lyzbet

Szerintem azért nem ,mert az angol nyelvben valószínűleg azt,hogy „segítünk a nőknek” inkább más szóval fejezik ki. Pl. help Sajnos sokszor nem elég a szavak ismerete, ha az adott kultúrában azt másképpen fejezik ki :(

Szerintem itt a szövegkörnyezet fontos lenne. Mivel itt most nincs,úgy vélem nem igazán lehet eldönteni a helyes választ.Egyébként a "We support women" -esetén én is inkább a "támogatás" -t helyezném előtérbe.

4 éve

Pincy17

Nagyon kezdő vagyok, de honnan kellene látni, hogy a "women" többes szám?

3 éve

Stintina
Stintina

Az egyes szám-többes szám leckében elmagyarázta:

rendhagyó alak a woman többes száma women

3 éve

DvidKolbe

,,Man" vagy ,,men" én is bebuktam néhányszor ezt.

1 éve

szendreililiana

hát ja

3 éve

BdogSzalki1

Hol a dislike ? Hàt megkaptátok ! Haaah godiim

3 éve

Trooger

hallás után honnan lehet tudni, hogy "woman" vagy "women"? Woman elé kéne a "the"?

2 éve

JoeSzab
JoeSzab

Két éve volt e kérdés, biztos vagyok benne, hogy azóta már könnyen megismerhető. Azért leírom, hallásra és magyarul: egyes szám: vomen, többes szám vimin.

6 hónapja

donr13
donr13

A women kiejtését én vimin-nek tanultam. A woman-t ejtik vumen-nek tudtommal.

1 éve

XEnderX

support=segíteni nem?

4 éve

Lyzbet

support: főnév estén

  1. támogatás, segítség
  2. támogatás (egyetértés)
  3. támogatás, segély (pénz)

support: mint ige

-támogat vmit (egyetért vkivel/vmivel)

  • támogat, pártfogol vkit (bátorít/pénzt ad a siker eléréséhez)

  • alátámaszt, igazol

  • tart, megtart (a súlyát vkinek/vminek)

  • szurkol (csapatnak) (sport) :pl. Which team do you support?

-eltart vkit (pl. gyereket) :pl. He has a wife and four children to support.

-támogat, segít vkit (a problémái megoldásában)

4 éve

XEnderX

ok kösz

4 éve

Lyzbet

Szívesen

4 éve

edit1950

a szótárban eltart támogat van miért nem jó az eltart

4 éve

gyattis

Támogatjuk "A" nőket - szerintem We support "THE" women. Vagy rosszul gondolom? Nekem a We support women jelentése: Nőket támogatunk. Please javítsatok ki, ha rosszul agyalok.

4 éve

OldAkita

Nőket támogatunk. Elfogadva. Ha bemelnék a mondatba "the" határozott névelőt akkor a nők egy bizonyos meghatározott csoportjának támogatását fejeznék ki, viszont valószínű hogy globálisan az összes nőt akarják támogatni :)

4 éve

Athos68

Szerintem is THE

3 éve

ricsi116

"Mi a nőket támogatjuk" miért nem jó szerintetek?

3 éve

horvthsolt

Szerintem az a "supportbigyusz" úgy hangzik mint a super (angol szó)

H. Gergő

2 éve

Bob638749

Igen gyerekek támogassátok a nőket

8 hónapja

Bob638749

Igen gyerekek támogassátok a nőket

8 hónapja

barracuda15

Magyarul, ha azt mondom "Nőket támogatunk" ill "Támogatjuk a nőket" az két különböző dolog.Az első azt fejezi ki, hogy csak nőket és senki mást, míg a második nem zárja ki azt, hogy másokat is támogathatunk. Tehát " Nőket támogatunk" a jó fordítás szerintem

7 hónapja

istvan917983

Ennek a hölgynek a kiejtése egy csapás az angol nyelvoktatásra ! Javaslom hogy tanítsák meg őt az orszag lászló nagyszótárban jelölt szavak kiejtésére és csak utána engedjék mikrofon közelbe !!!

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.