"She did not tell me her address."

Μετάφραση:Αυτή δεν μου είπε τη διεύθυνσή της.

October 10, 2016

10 σχόλια


ippeas

το ίδιο πρόβλημα συνεχίζει με το τη και το την

October 10, 2016

Musicmelody1234

ειναι τοσο σημαντικο να βαζουμε την αντι για τη και αναποδα;

October 12, 2016

Bacilic

Απλά ένα γενικό σχόλιο για το θέμα του τελικού νι (ν) που απασχολεί παλιούς και καινούριος μαθητές του Duolingo.
Εμείς οι συνεισφέροντες στο μάθημα Αγγλικά για Έλληνες προσπαθούμε να τηρήσουμε το γραμματικό κανόνα του τελικού νι στις μεταφράσεις.
Ο αλγόριθμος ελέγχου του Duolingo εδώ και αρκετό καιρό έχει αναβαθμιστεί και πλέων δεν θεωρεί λάθος τη μετάφραση άλλα την επισημαίνει ως τυπογραφικό λάθος. Οπότε ο καθένας μπορεί να γράφει όπως θέλει χωρις να του απορρίπτεται η μετάφραση.

December 18, 2018

.RCC6

την και τη είναι σωστά

September 26, 2017

0L5oeqfH

λέμε την διευθυνση

December 22, 2017

0L5oeqfH

το σωστο είναι την διευθυνση της

December 22, 2017

Makis773476

Το -ν μπαίνει όταν η επόμενη λέξη αρχίζει από φωνήεν π.χ: τον εαυτό του ή τα σύμφωνα: κ, π, τ π.χ: τον καιρό, τον πατέρα, την τίγρη.

August 28, 2018

fotonion

γιατί υπάρχει αυτό το πρόβλημα με το τη και το την δεν είναι λάθος στη μετάφραση αυτό

December 13, 2016

MikePadis

Αυτή δεν μου είπε την διεύθυνσή της. Αυτή ειναι η σωστη μεταφραση. Την ειναι το σωστο .

March 25, 2017

aGaO18

Σμφονώ

September 8, 2017
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.