"The judge says it is not legal."

Fordítás:A bíró azt mondja ez nem törvényes.

4 éve

15 hozzászólás


dianatwd

Az "it's"-et miért nem fogadja el?

4 éve

gsziszi

Mert magyarul kell

4 éve

chrisbross

Lehet, hogy ő magyarul kapta a mondatot, és angolra kellett fordítania! Szokta csűrni-csavarni a gép... Egyébként teljesen jogos az alap kérdés! Jónak kéne lenni az "it's"-nek, de itt eddig úgy vettem észre, h semmit sem vont még össze a rendszer.

4 éve

gsziszi

Ja. Én sem vonok össze semmit a biztonság kedvéért. De ha probléma van, jelentem, nem szemetelek teli mindent hozzászólással, mert azt a készítők úgysem olvassák. A cél, hogy jobb legyen a rendszer, nem az, hogy a szivecskéink gyűljenek, vagy az igazságérzetünket ápolgassák. Szerintem

4 éve

chrisbross

Persze! Te egyébként angolul vagy magyarul jelzed a hibát? Ők értenek magyarul? Válaszoltak már neked? Nekem még egyszer sem, bár én eddig csak magyarul javasoltam a javításokat a hibabejelentőnél

4 éve

gsziszi

Értenek magyarul. Rengeteg javításom jóváhagyták, igen, több, mint százat már.

4 éve

vasvariistvan

Nem biztos, hogy jól látod. Ezen a fórumon egymástól is(még ha tévedünk is olykor) sokat tanulunk.

4 hónapja

Nndi666330
Nndi666330

Nekem a ''haven't'' öt se fogadja el... De mi Angol órán úgy tanuljuk.

5 napja

dorinyelvettanul

szerintem csak úgy fogadja el hogy it isn't

4 éve

Sunshine629

Én azt írtam, hogy "A bíró szerint ez illegális" - ami szintén jó lenne szerintem, vagy tévedek?

4 éve

gsziszi

Az a gond, hogy nem pontos. A not legal nem ugyanaz, mint az illegal, még ha ugyanazt is jelenti

4 éve

Kincskereso

says=mondja. A mondatod jó, de nem pontos, mint fordítás

4 éve

Bagyes
Bagyes

Szerintem néha az angol géphang rettenetes. Pl. Itt a judge meg a legal

4 éve

fregoli

Rövid i vel írtam a bírót. Nem fogadta el.

4 éve

plumbum44

Ilyen megkülönböztetést még nem tapasztaltam.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.