1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The man pays."

"The man pays."

Çeviri:Adam öder.

February 13, 2014

26 Yorum


Umut-Tekin

İlk kez bu sitede bu kadar doğru bir cümle duydum. Hep biz ödüyoruz :)


Mudgjklxfhjk11

Dinleme yaparken men ve man i nasil ayirt edecez


unsalcibram

Men olursa pay, man olursa pays olur ordan anlayabilirsiniz. Ben de ayırt edemiyorum genelde dinlerken ama men daha uzun okunuyor


EypKot

"The" yi ne guzel okuyo ya oyle "wea" diye bise cikiyo azindan


aligfd

Man = he anlamında kullanılabilir. He she it şahıslarından sonra fiile s takısı gelir.


GriAdam

Adamın tekil olmasından dolayı fiile S takısı gelir dersek daha doğru olur.


zeyneptezcan_

"pays" is "heys" gibi sözlüyor.


Ecem294715

Bu ne cinsiyetçi yaklaşım anam


000oscar

Hızlı the yavaşta we ?


Shahrazad26

That rule also exists in Turkey?


Glin562954

Pays i pace anladim...


cansu561447

Neden the man pay degilde the man pays


evgin6

Adam öder dedim yanlış oldu programda sıkıntı var


Enes150250

Ne saçma saçma cümleler


Sudenaz981322

O adam öder dedim kabul etmedi


sinbad60

Merhaba arkadaşlar A32M9X doulingo kulüb kodum. Buyrun Hep beraber hem eğlenip hemde öğrenelim.


Sara_35_SZAS

Dua etmek "pay"miydi?


CemileToke

Niye bende öderim hayat müşterek :)


Zeynep605453

the man plays gibi söylüyor kadın


ADNANAKINCI

Niye biz ödüyoz :D

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.