1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We will know the answer by M…

"We will know the answer by Monday."

Fordítás:Hétfőre tudni fogjuk a választ.

February 13, 2014

16 hozzászólás


Detrax

Szerintem inkább "Hétfőre tudni fogjuk a választ" lenne ennek a mondatnak a fordítása.


Harga

Szerintem is.


ekisz

Az nem jó, hogy " hétfőre meg fogjuk tudni a választ" ?


GGABI2

De jó, jelentsd!


LszlGyrgy

Jelezzétek!


akos.horva2

Vagy "hétfőig megtudjuk a választ"


KrauszMrta

"Hétfőig meg fogjuk tudni a választ." volt a fordításom és nem fogadta el.!?


Harga

Szerintem jól tette.


malackutya

Fogjuk tudni a választ hétfőig. jelentve


Harga

Till Monday...


fsts9

Tudni fogjuk a választ hétfőn.Ez miért is nem jó?


Harga

On Monday...


Sztankay54

Szabad forditást nem enged, mármint Hétfőre tudni fogjuk a választ.


Janbela

Ez miért nem future perfect? We will have known the answer by Monday.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.