"We swim."

Fordítás:Úszunk.

February 13, 2014

5 hozzászólás


19-54-

Miért nem swims? Hiszen a We többesszám.


Mabi77

Azért, mert az igék végződése csak egyesszám harmadik személyben "-s".

Te különböző dologra gondolsz, a többesszámot a főnevek esetében jelezzük "-s" toldalékkal (a rendhagyó ragozás kivételével természetesen).

Tehát ha egy ige végén "-s" végződést látsz, az azt jelenti, hogy a cselekvő egyesszám harmadik személyű (pl: he swimS - ő úszik). Míg ha egy főnév végén áll az "-s", akkor az többesszámban van (pl: the boyS swim - a fiúk úsznak).


fociszocsk

Iiiiiiiiiiiiiiiiiigazad van


19-54-

Köszönöm a nyelvtani segítséget! Sajnos ez a rész hiányzik az tananyagból.


BenkPter

Igen, neha tenyleg nehezen erted es nem magyarazza el

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.