"We swim."

Fordítás:Úszunk.

4 éve

6 hozzászólás


19-54-
19-54-

Miért nem swims? Hiszen a We többesszám.

4 éve

Mabi77
Mabi77

Azért, mert az igék végződése csak egyesszám harmadik személyben "-s".

Te különböző dologra gondolsz, a többesszámot a főnevek esetében jelezzük "-s" toldalékkal (a rendhagyó ragozás kivételével természetesen).

Tehát ha egy ige végén "-s" végződést látsz, az azt jelenti, hogy a cselekvő egyesszám harmadik személyű (pl: he swimS - ő úszik). Míg ha egy főnév végén áll az "-s", akkor az többesszámban van (pl: the boyS swim - a fiúk úsznak).

4 éve

19-54-
19-54-

Köszönöm a nyelvtani segítséget! Sajnos ez a rész hiányzik az tananyagból.

4 éve

BenkPter

Igen, neha tenyleg nehezen erted es nem magyarazza el

3 éve

DvidJaksa

Huhu

3 éve

Fec112763
Fec112763

Az ne zavarja a program fejlesztőit, hogy azt jelenti,hogy ,,szoktunk úszni"... (úgy általában), lehet most éppen mást csinálunk, pl: We are learning English (now)... Istenem, nagy a baj.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.