1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Onlar iyi öğrenciler."

"Onlar iyi öğrenciler."

Çeviri:Sie sind gute Schüler.

October 10, 2016

8 Yorum


Gluslu0

kız öğrencilerse ne olur


Selcen_Ozturk

Sie sind gute Schülerin


Onur553947

Sie sind gute Schülerinnen.


Gluslu0

teşkkür ederim .Bu cevabı kabul etmedi


Turcan783559

Seçip koyduğumuz bir alıstirmada nasil şıklarda olmayan bir seçeneği denediniz ?


Onur553947

Schülerin'in çoğulu Schülerinnen.


Ali0689

"sie sind die guten studenten" olmuyor neden?


cem631433

cümle çoğul değil mi? neden guten olmadı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.