"Onlar iyi öğrenciler."

Çeviri:Sie sind gute Schüler.

October 10, 2016

12 Yorum
Tartışma kilitli.


Ali0689

"sie sind die guten studenten" olmuyor neden?


Mge184245

Kastedilen, iyi olarak nitelenen öğrenciler belli. Özellikle o öğrencilere işaret ediliyor. Neden artikel kullanılınca yanlış oluyor anlamıyorum. Oysa aynı soru elmalar söz konusu olduğunda artikel konularak yanıtlanıyor


Mge184245

Evet niye olmuyor


Mge184245

Studenten kabul ediliyor, artikel kullanılmazsa


Gluslu0

kız öğrencilerse ne olur


Onur553947

Sie sind gute Schülerinnen.


ex_contributor

Sie sind gute Schülerin


Omerserdar1

Bunu yazdım kabul etmedi


Gluslu0

teşkkür ederim .Bu cevabı kabul etmedi


Onur553947

Schülerin'in çoğulu Schülerinnen.


Turcan783559

Seçip koyduğumuz bir alıstirmada nasil şıklarda olmayan bir seçeneği denediniz ?


cem631433

cümle çoğul değil mi? neden guten olmadı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.