A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Igen, én is azt hiszem."

Fordítás:Yes, I think so too.

4 éve

7 hozzászólás


atomjani

So nélkül nem jó?

4 éve

zetorka

so nélkül nem jó, de too nélkül jó

4 éve

Tyll

Too nélkül sem jó, hiszen a feladat az "én is azt hiszem", és nem az "én azt hiszem"

4 éve

zetorka

szerintem ha valaki mond vmit és erre én azt felelem "Igen, azt hiszem" akkor az igen miatt én IS pontosan ugyanazt hiszem amit ő, mert különben nem mondanám, hogy "igen", tehát tök mindegy, hogy azt mondom "yes, i think so" vagy "yes, i think so too" mert élőbeszédben az ugyanazt jelenti

4 éve

gwandal

Ez nem igaz, a too kifejezetten azt jelzi, hogy egytertek valakivel, a too nelkul csak a sajat velemenyemet fejezi ki. Pl: piros az alma? Igen, azt hiszem (csak en)/ szerinted IS piros az alma? Igen, en IS azt hiszem (ahogy te)

4 éve

zetorka

jó rendben, elfogadom, azt hiszem magyarul se vagyok mindig pontos ezért nem érzem a különbséget a kettő között

4 éve

Metatron36

itt a pont.

4 éve