1. Forum
  2. >
  3. Topic: Hungarian
  4. >
  5. "Nem, én vagyok az apád!"

"Nem, én vagyok az apád!"

Translation:No, I am your father!

October 11, 2016

9 Comments


Arcaeca

Nem... nem... az nem igaz... az lehetetlen!


O_Matty

You, sir, just won duolingo.


alexandre.1200

Szeretek a nerd referenciákat!


jzsuzsi
Mod

Szeretem a...


BetsyLowe

Lúk, Lúk, ....


BlutarskyJohn

A csillagok háborognak. :)


66.robi

a vesszőnek igen nagy a jelentősége


szandra5551

No, I am not your father - Én így fordítanám...


jzsuzsi
Mod

That means the opposite.

No, I am not your father. Nem, nem én vagyok az apád!

Learn Hungarian in just 5 minutes a day. For free.