Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"You speak like them."

Traducere:Tu vorbești ca ei.

acum 1 an

5 comentarii


DanielMiho2

Like inseamna a placea........ Ai inteles?????

acum 1 an

Renardo11
Renardo11

A joke? “to like” means “a plăcea”; just „like“ means „ca..“

cu 5 luni în urmă

MirelaMiha17

Like nu inseamna a placea.ce cauta in propozitia asta?va rog o explicatie.intru in ceata la capitolu.prepozitii

acum 1 an

ghost3r1

like =ca ,like a=ca o ,like an = ca un ,dar are ai alt inteles "i like =imi place" ... n.am explicat bn ,sper sa.ntelegi ceva

cu 8 luni în urmă

ElenaDragu7

'You speak like them' -aici are traducere de 'ca' .Cand zici 'my child looks like him ' ,traduci 'Copilul meu arata CA el'

cu 8 luni în urmă