"Youspeaklikethem."

Traducere:Tu vorbești ca ei.

acum 2 ani

5 comentarii


DanielMiho2

Like inseamna a placea........ Ai inteles?????

acum 1 an

Renardo11
Renardo11

A joke? “to like” means “a plăcea”; just „like“ means „ca..“

cu 11 luni în urmă

MirelaMiha17

Like nu inseamna a placea.ce cauta in propozitia asta?va rog o explicatie.intru in ceata la capitolu.prepozitii

acum 2 ani

ghost3r1

like =ca ,like a=ca o ,like an = ca un ,dar are ai alt inteles "i like =imi place" ... n.am explicat bn ,sper sa.ntelegi ceva

acum 1 an

ElenaDragu7

'You speak like them' -aici are traducere de 'ca' .Cand zici 'my child looks like him ' ,traduci 'Copilul meu arata CA el'

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.