"The problem does not affect the whole system."

Fordítás:A probléma nem érinti az egész rendszert.

February 13, 2014

7 hozzászólás


Kriszhun

a probléma nem hat ki az egész rendszerre?????

February 13, 2014

clouddragon

Ha bármikor úgy gondolod, hogy a megoldásod helyes és a rendszer nem fogadja el, akkor használhatod a jelentés funkciót és ezzel a mondatod bekerülhet a helyes megoldások közé. Ha hozzászólásban írod be, akkor sokkal kisebb az esélye a dolognak.

Amennyiben jelented, segítesz a fejlesztőknek és mindenkinek, aki legközelebb ugyanazzal a megoldással próbálkozna, mint te :)

February 17, 2014

Kriszhun

Tudom, jelentettem is. Ide csak azért irtam hátha valaki megmondja ha nem jó, miért nem?

February 17, 2014

Dr.Pohldn

Hol a jelentes funkcio mobilon?

March 3, 2014

ecica

A zászlóra kell kattintani

March 9, 2014

Deborah122000

én ugyanezt írtam de odaírja hogy "Egy másik helyes megoldás:" és újból leírja ugyanezt

June 26, 2014

tothcila

Mert annak a mondatnak a végén két pont van. Jelentettem. 2014.10.14

October 14, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.