1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen süt içersin ve ben su iç…

"Sen süt içersin ve ben su içerim."

Çeviri:You drink milk and I drink water.

February 13, 2014

18 Yorum


Mit957

You drink milk and I drink water" bende boyle yazdim neden kabul edilmedi


rrp008

Cevabi böyle yazdiysan doğru yazmışsın uygulamada bir sorun vardir


HaticeELK

You nun yanina are gelmesi gerekmiyor mu ? Veya is ?


ercanakyol1

Bu drinkin sonuna gelen s takisinin allah belasini versin


MehmetUygu19

You drinks milk olmicakmı başka biri hakkında konuştuğunda 's' gelir diye biliyorum mesela: I drikn water You drikns water


laraeseen

I, you, we, they kullanırsak cümlelerde fiillere 's' takısı gelmez. he, she, it kullanırsak fiillere 's' takısı gelir. aklımızda bulunsun :)))


selinen10

Doğru yazıyorum yanlış diyor çeviriden baktım olmadı bence uygulamada bir sıkıntı var bence.


Mustafa56015

Önceki testlerde milk yazdığımda the Milk olarak yazmam gerektiğini söyledi ancak burda the yazdığım zaman sadece Milk olması gerektiğini söyledi. Bu the nerede nasıl kullanıyor ya


aikanaro_

Cümle içinde the milk dediğinde "sütü" şeklinde oluyor sadece milk dersen de "süt"


alibatr

Doğru cevabimi kabul etmedi haha lol


ahmet704705

Bende ay yazilmiyo ya

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.