"Sen süt içersin ve ben su içerim."

Çeviri:You drink milk and I drink water.

February 13, 2014

36 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

Mit957

You drink milk and I drink water" bende boyle yazdim neden kabul edilmedi

July 22, 2014

rrp008

Cevabi böyle yazdiysan doğru yazmışsın uygulamada bir sorun vardir

August 1, 2014

KadirKOC23

I harfi yerine L nin küçük harfini yazmış olabilirsin.s

August 22, 2014

ErenDurdu

drinks deyince neden yanlış oluyor

February 13, 2014

Ennonur

I, you, we, they do alır. Do düştüğü için fiil yalın halde yazılır. He, she ve it ise does alır. Does düştüğünde fiilin sonuna s takisi gelir.

February 13, 2014

KadirKOC23

s takısı he, she ve it için olur

August 22, 2014

menderesfazli

tekil oznelerde fiilin yanina s gelir you daima cogul bir oznedir

October 25, 2014

tilki82947

Drink ve drinks ayrı şeylerde onsan

February 25, 2019

Ersin166

Cogullardan bahsederken s koyma sona yani boy dersen koy boys dersen koyma en kisa anlatim bu

July 3, 2019

asli34236

Çoğul oluyo o zaman

July 13, 2019

sedoman

Yav illa I mi olmasi lazim I am olsa nolur

September 10, 2014

tilki82947

"Benim" olur o zaman

February 25, 2019

aslihaan53

I yerine ı yapınca bence yanlış olmamalı

September 13, 2014

RamazanAk1

Şu 's'leri karıştırmasam bi

November 1, 2014

sahingokce

Bu ne saçmalık ya bazen es geciyo bazende' am' yazmadgm icin hata verdi

November 21, 2014

MuhammedDe767377

Abi okadar yazıyoruz bi bokuda düzeltin

December 8, 2017

huru829398

Bh

February 2, 2018

emre353461

Ya sabır

February 9, 2019

fatma185072

Ggfffyy

February 14, 2019

ismail623118

Çok salakça yanlış kabul ediyor

June 22, 2019

asli34236

Bende dogru yaptigim halde yanlis dedi

July 13, 2019

HaticeELK

You nun yanina are gelmesi gerekmiyor mu ? Veya is ?

July 14, 2019

Onurcan383532

Cevabımla doğru cevap aynı fakat yanlış gösteriyor

September 2, 2019

RamazanCel3

The niye kullanil miyor

April 1, 2014

JokerBilgehan

Suyu veya sütü deseydi yani belli bir su ve sütten bahsetseydi the kullanılırdı The milk sütü The water suyu

April 3, 2014

ultr

Buyuk I ile kucuk ı nin farkı nedir

April 29, 2014

Selcen_Ozturk

ingilizcede küçük ı yoktur. küçük olan i, büyük olan I

May 11, 2014

KadirKOC23

ı diye bir harf yok ingilizce de.

August 22, 2014

hacergs

niye you are demiyoruz

May 11, 2014

birkansln

fiil kullanılırken are kalkıyor. You are a girl. Cumlesinde fiil yok are var fakat you go to the hospital. Cumlesinde are yok. Bu durum am/is icin de aynı.

May 14, 2014

silayigiter

You're contained in milk and I drink water olarak yazılmalı

July 3, 2014

karakayareyhan

biiiiir kelime yaaa

August 12, 2014

zeynepcosk

you drink milk and I am drink cumlesi neden olmuyor

February 23, 2014

pesimistko

"am"e gerek yok fazlalık

June 17, 2014

rabianuribo

çünkü su da var sen yazmamışsın ondan dolayı yanlış olur

April 19, 2014

nuh1986

Hi

June 29, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.