Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen süt içersin ve ben su içerim."

Çeviri:You drink milk and I drink water.

4 yıl önce

13 Yorum


Mit957

You drink milk and I drink water" bende boyle yazdim neden kabul edilmedi

4 yıl önce

rrp008

Cevabi böyle yazdiysan doğru yazmışsın uygulamada bir sorun vardir

4 yıl önce

KadirKOC23

I harfi yerine L nin küçük harfini yazmış olabilirsin.s

4 yıl önce

ErenDurdu

drinks deyince neden yanlış oluyor

4 yıl önce

Ennonur

I, you, we, they do alır. Do düştüğü için fiil yalın halde yazılır. He, she ve it ise does alır. Does düştüğünde fiilin sonuna s takisi gelir.

4 yıl önce

KadirKOC23

s takısı he, she ve it için olur

4 yıl önce

menderesfazli

tekil oznelerde fiilin yanina s gelir you daima cogul bir oznedir

3 yıl önce

sedoman

Yav illa I mi olmasi lazim I am olsa nolur

3 yıl önce

aslihaan53

I yerine ı yapınca bence yanlış olmamalı

3 yıl önce

RamazanAk1

Şu 's'leri karıştırmasam bi

3 yıl önce

sahingokce

Bu ne saçmalık ya bazen es geciyo bazende' am' yazmadgm icin hata verdi

3 yıl önce

MuhammedDe767377

Abi okadar yazıyoruz bi bokuda düzeltin

8 ay önce

huru829398

Bh

6 ay önce