"Sen süt içersin ve ben su içerim."

Çeviri:You drink milk and I drink water.

4 yıl önce

26 Yorum


Mit957

You drink milk and I drink water" bende boyle yazdim neden kabul edilmedi

4 yıl önce

rrp008

Cevabi böyle yazdiysan doğru yazmışsın uygulamada bir sorun vardir

4 yıl önce

KadirKOC23

I harfi yerine L nin küçük harfini yazmış olabilirsin.s

4 yıl önce

ErenDurdu

drinks deyince neden yanlış oluyor

4 yıl önce

Ennonur

I, you, we, they do alır. Do düştüğü için fiil yalın halde yazılır. He, she ve it ise does alır. Does düştüğünde fiilin sonuna s takisi gelir.

4 yıl önce

KadirKOC23

s takısı he, she ve it için olur

4 yıl önce

menderesfazli

tekil oznelerde fiilin yanina s gelir you daima cogul bir oznedir

4 yıl önce

sedoman

Yav illa I mi olmasi lazim I am olsa nolur

4 yıl önce

aslihaan53

I yerine ı yapınca bence yanlış olmamalı

4 yıl önce

RamazanAk1

Şu 's'leri karıştırmasam bi

4 yıl önce

sahingokce

Bu ne saçmalık ya bazen es geciyo bazende' am' yazmadgm icin hata verdi

4 yıl önce

MuhammedDe767377

Abi okadar yazıyoruz bi bokuda düzeltin

1 yıl önce

huru829398

Bh

10 ay önce

zeynepcosk

you drink milk and I am drink cumlesi neden olmuyor

4 yıl önce

pesimistko

"am"e gerek yok fazlalık

4 yıl önce

rabianuribo

çünkü su da var sen yazmamışsın ondan dolayı yanlış olur

4 yıl önce

nuh1986

Hi

4 yıl önce

RamazanCel3

The niye kullanil miyor

4 yıl önce

JokerBilgehan

Suyu veya sütü deseydi yani belli bir su ve sütten bahsetseydi the kullanılırdı The milk sütü The water suyu

4 yıl önce

ultr

Buyuk I ile kucuk ı nin farkı nedir

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ingilizcede küçük ı yoktur. küçük olan i, büyük olan I

4 yıl önce

KadirKOC23

ı diye bir harf yok ingilizce de.

4 yıl önce

hacergs

niye you are demiyoruz

4 yıl önce

birkansln

fiil kullanılırken are kalkıyor. You are a girl. Cumlesinde fiil yok are var fakat you go to the hospital. Cumlesinde are yok. Bu durum am/is icin de aynı.

4 yıl önce

silayigiter

You're contained in milk and I drink water olarak yazılmalı

4 yıl önce

karakayareyhan

biiiiir kelime yaaa

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.