A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She has taken a green apple."

Fordítás:Egy zöld almát vett el.

0
4 éve

16 hozzászólás


moleliz

az elvitt-et miért írja rossznak?

3
Válasz4 éve

KollerMisi

be kell ismerni! ők sem hibátlanok, ezért.

1
Válasz2 éve

moleliz

ok, it is true. :)

0
Válasz2 éve

Katalin2145

elvitt miért nem jó, ha a súgójában a TAKE ilyen értelemben is szerepel?

1
Válasz4 éve

Bauer01

"elvitt egy zöld almát" ez is szerintem jó!? már beírtam :)

1
Válasz4 éve

Martuska3

Egy zold almat elvett. ---ez miert nem jo???? Ugyanzz az ertelme

1
Válasz4 éve

Pola51

A kivett egy... az hogy lenne, ki tudja?

1
Válasz1 éve

karak74

She has taken out a green apple. Persze lehet SPa-ban is: She took out a green apple.

0
Válasz1 éve

KuruczTom

Miért nem hozott?

0
Válasz4 éve

EvaDemjan

Mert az "bring" De zöld almát vihetett volna ,de mégsem vitt hanem elvette.. :-))és ez egy életembe került :-)

5
Válasz4 éve

KuruczTom

uhh...tényleg, köszi!

0
Válasz4 éve

fjozsef

Fogott egy zöld almát az miért nem jó?

0
Válasz2 éve

karak74

Én abból szoktam kiindulni, hogy a fordítás értelem alapú, és nem szótár-alapú. A szótárak egy kénytelen, de nem túl jó próbálkozás. Ha az lenne, és lehetne gépiesen fordítani, (lennének C-3PO-k) akkor a fordítóirodáknak felkopna az álla (és R2D2 nem lenne magányos.) A fogott-ról: az előbb mondottak alapján képzeld el, hogy valamit (pl. egy zöld almát) fogsz, vagy elveszed. Látsz különbséget a két gondolatsor között?

2
Válasz1 éve

gabor.rajczi

Nem mindegy, hogy fogod, vagy elveszed, pl. az asztalról? Persze értem, hogy ha a boltban történik ez, akkor jelenthet mást. Nem jól gondolom?

0
Válasz8 hónapja

Sztankay54

És mi van akkor ha az alma típusát jelöli? Mármint,hogy zöldalma.

0
Válasz2 éve

karak74

A Dohár könyv "79 apróság" szakasz "32. JELZŐS SZERKEZETEK" részében látottak szerint azt az angolban kötőjellel kellene írni.

1
Válasz1 éve