Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Unde pleci?"

Traducere:Where are you off to?

acum 4 ani

15 comentarii


EdAM99
EdAM99

Este bun raspunsul ? Mie mi se pare ca merge si "Where do you go?" :-??

acum 4 ani

vanikad

E bun, ok ar fi şi "Where are you going?"

acum 4 ani

VitalieGribincea

de ce nu merge where are you going?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

"Where are you going?" este printre raspunsurile acceptate. Probabil ai scris tu ceva gresit. Daca nu, trebuia sa lasi raport ca sa putem verifica exact.

acum 4 ani

VitalieGribincea

din pacate nu am dat raport, insa atunci am bifat

acum 4 ani

PurceaGabriel
PurceaGabriel

De ce nu merge where are you go ?. Ms

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

@ carcotas222, @ dumy.marcu
Nu există ”where are you go” sau ”where you going”, se zice ”where are you going” și am scris mai sus că este deja acceptat.

  • La timpul ”Present Simple”, la afirmativ ai subiectul și apoi verbul (”you go”).
    Iar la interogativ ai verbul auxiliar ”do” la persoana subiectului, apoi subiectul, apoi verbul principal la infinitiv (”where do you go?”).
  • La timpul ”Present Continuous”, la afirmativ ai subiectul, apoi verbul auxiliar ”be” la persoana subiectului, apoi participiul prezent (forma aceea cu ”-ing”) al verbului principal (”you are going”).
    Iar la interogativ se schimbă ordinea și ai întâi verbul auxiliar, apoi subiectul, apoi participiul prezent al verbului principal (”where are you going?”).
acum 4 ani

dumy.marcu

Si "where you going" ar fi bun.

acum 4 ani

teheddy

Nu, corect ar fi "Where ARE you going?"

"Where you goin' " e mai mult asa in limbaj de jargon

acum 3 ani

Ioan61

"Where are you going" nu este corect pt ca face parte din prez. continuu in limba engl. si nici macar nu sa ajuns pana acolo recunfigurati raspunsul.

acum 3 ani

lavinia788682

Unde pleci? Where are you off to? Nu inteleg !!

acum 1 an

luciagreenf

Flw

acum 1 an

luciagreenf

Flw

acum 1 an

fAIt21

Si daca ai acceptat where arw you going unde este cuvantul?

cu 6 luni în urmă

Adelina2018132
Adelina2018132

Eu am scris where are you going și a zis că este greșit. De ce?

cu 3 luni în urmă