1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He is not like he seems."

"He is not like he seems."

Çeviri:O göründüğü gibi değildir.

February 13, 2014

41 Yorum


ofs42

O münafıktır yazsak olmaz mı? :)


zlfikar983900

melâmî de olabilir


CoolTurk

Not like -Gibi degil Kaliplasmis bir kelimedir. His not like-onun gibi degil Our not like-bizim gibi degil My not like-benim gibi degil


refikatakan

"Not like" "gibi değil" anlamında. teşekkür ederim komikler şakalar yerine bişeyler öğretmeyi denediğiniz için.


engintekin82

"O, onun göründüğü gibi değil" 2. he'yi farkli bir adam olarak düşündüğümüzde bu cümle de doğru olmaz mı? Rapor ediyorum. Bir de cevaplarsanız çok sevinirim.


derya675868

O onu gormekten hoşlanmaz yazdim:(


BehetEmane

Oradaki 2. He kendi gorundugu gibi anlamini veriyor


HamzaDa

aslinda tam olarak kelimeleri parcalarsak o görünmüyor onun gibi ama çeviri o göründüğü gibi değil yani hani diyoruz ya ingiliz gibi düşünmek işte bir örneği daha herkesin aşması gereken en önemli oncelikli konu bence budur. çünkü her şeyden önce nekadar ingilizce kelime veya gramer öğrendiğimiz degil. önemli olan o yabancilar gibi düşünmeyi öğrenmek. örnek. : "bana bi kitap lazim" deriz. onlar ayni durumda: "benim bir kitaba ihtiyacim var" derler. ve bu durumde biz lazim kelimesinin oesine düşmeden. allah allah acaba lazim neydi peki.bana lazim neydi? diye kara kara düşünmeden. ihtiyacim var olan need kullanirsin olur biter. "I need a book " benim ingilizceyi öğrenme konusunda ÇOK girişimim oldu farkli zamanlarda. ingiliz gibi düşünmek ne demem anlayamıyordum. belki ayni durumda olan arkadaslar varsa onlar gibi düşünmeyi aciklamaya çalıştım. bu noktada duolingo gerçekten cok faydali. uzattığım için sorry . by


Sema515253

Teşekkür ederim


aslanmuson

Bu cumlede 2. "He" yi kullanmasak olamaz mi?


Selcen_Ozturk

hayır yanlış olur ingilizcede


aytacgoksu

"O gözüktüğü gibi değildir" de olmasi gerekir bence


nciE.

Burda neden like böyle bir anlam almış anlamadım???


TunaAcm

Like =gibi Like =sevmek,hoşlanmak


Soner199287

Yardımcı fiil .am .is .are dan sonra geldiği için edat görevinde .gibi anlamı katmış


BatuhanAlt128269

"Ya olduğun gibi görün yada göründüğün gibi ol...." (Hz.Mevlana)


KomutanLOGAR69

"O , o gibi görünmüyor" dedim bu cümlenin ingilizcesini yazacak var mı


Zeliha378305

O o gibi gorunmuyor


lale666008

Kulübüme katılabiilirsiniz kodu=E6SWAG


Cookie_qnq

Ben o gibi değildir yazdım olmadı.

Cevabı:O göründüğü gibi değildir.


Cookie_qnq

2 tane he kelimesine ne gerek var?


UmutTzn

Like yerine what kullanılsa yine gibi anlamı verecektir


arnoldd75

O onun gibi görünmüyor kabul etmedi :(


gkay997968

He is not as he seems olması gerekmezmi. Like sevmek anlaminda degilmiydi ya


UurGl12

Not like kalıbını bilmeden direk cevirirsek ,,o onun gibi görünmüyor,, olmuyormu


tolga651166

He seems=O gorunuyor demek degilmi nasil gorundugu oluyor


VildanDonm

İkinci "he" hiç anlamlı gelmiyor.


qwertyali

That eklesek olmazmıydı iki cümle sonuçta


merkoc

" O gorunuyor gibi degil." Neden olmadi peki. Biraz anlasilmasi zor bir cumle


TayfunKurt1

o onun kadar iyi gorunmuyor

yanlis oldu


Engin_Tekin

It is a false answer already. Your sentence should be like this, "he doesn't look as good as him."


Eser_Mehmet

O ona gorunmekten hoslanmaz nasil olur?


Selcen_Ozturk

like in hoşlanmak anlamına gelmesi için cümlede fiil olması gerekirdi halbuki burada fiil "is", like ise "gibi" anlamında kullanılmış. eğer like fiil olsa ve olumsuz yapılsa bu sefer de "does not" kullanılır, "is not" tan sonra sadece isim/sıfat falan gelebilir.

O ona gorunmekten hoslanmaz = He does not like to be seen by her.


kadrican

Çok iyi açıklama, Teşekkürler.


Mert299029

Teşekkürler tüm açıklamalar için


emredeniz07

Açıklama için teşekkürler

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.