"He is not like he seems."

Çeviri:O göründüğü gibi değildir.

February 13, 2014

18 Yorum


ofs42

O münafıktır yazsak olmaz mı? :)

September 3, 2016

engintekin82

"O, onun göründüğü gibi değil" 2. he'yi farkli bir adam olarak düşündüğümüzde bu cümle de doğru olmaz mı? Rapor ediyorum. Bir de cevaplarsanız çok sevinirim.

April 23, 2015

derya675868

O onu gormekten hoşlanmaz yazdim:(

May 2, 2016

BehetEmane

Oradaki 2. He kendi gorundugu gibi anlamini veriyor

December 29, 2017

CoolTurk

Not like -Gibi degil Kaliplasmis bir kelimedir. His not like-onun gibi degil Our not like-bizim gibi degil My not like-benim gibi degil

November 12, 2017

aslanmuson

Bu cumlede 2. "He" yi kullanmasak olamaz mi?

February 13, 2014

Selcen_Ozturk

hayır yanlış olur ingilizcede

February 13, 2014

nciE.

Burda neden like böyle bir anlam almış anlamadım???

August 29, 2017

TunaAcm

Like =gibi Like =sevmek,hoşlanmak

April 15, 2019

lale666008

Kulübüme katılabiilirsiniz kodu=E6SWAG

June 14, 2018

KomutanLOGAR69

"O , o gibi görünmüyor" dedim bu cümlenin ingilizcesini yazacak var mı

September 25, 2015

Prenses623773

Ben o gibi değildir yazdım olmadı.

Cevabı:O göründüğü gibi değildir.

July 4, 2019

aytacgoksu

"O gözüktüğü gibi değildir" de olmasi gerekir bence

February 1, 2015

gkay997968

He is not as he seems olması gerekmezmi. Like sevmek anlaminda degilmiydi ya

August 4, 2017

Zeliha378305

O o gibi gorunmuyor

November 6, 2017

UurGl12

Not like kalıbını bilmeden direk cevirirsek ,,o onun gibi görünmüyor,, olmuyormu

June 29, 2018

tolga651166

He seems=O gorunuyor demek degilmi nasil gorundugu oluyor

December 23, 2018

Prenses623773

2 tane he kelimesine ne gerek var?

July 5, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.