"He is not like he seems."

Çeviri:O göründüğü gibi değildir.

4 yıl önce

16 Yorum


ofs42

O münafıktır yazsak olmaz mı? :)

2 yıl önce

engintekin82

"O, onun göründüğü gibi değil" 2. he'yi farkli bir adam olarak düşündüğümüzde bu cümle de doğru olmaz mı? Rapor ediyorum. Bir de cevaplarsanız çok sevinirim.

3 yıl önce

derya675868

O onu gormekten hoşlanmaz yazdim:(

2 yıl önce

BehetEmane

Oradaki 2. He kendi gorundugu gibi anlamini veriyor

9 ay önce

aslanmuson

Bu cumlede 2. "He" yi kullanmasak olamaz mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır yanlış olur ingilizcede

4 yıl önce

KomutanLOGAR69

"O , o gibi görünmüyor" dedim bu cümlenin ingilizcesini yazacak var mı

3 yıl önce

nciE.

Burda neden like böyle bir anlam almış anlamadım???

1 yıl önce

CoolTurk

Not like -Gibi degil Kaliplasmis bir kelimedir. His not like-onun gibi degil Our not like-bizim gibi degil My not like-benim gibi degil

11 ay önce

lale666008

Kulübüme katılabiilirsiniz kodu=E6SWAG

4 ay önce

aytacgoksu

"O gözüktüğü gibi değildir" de olmasi gerekir bence

3 yıl önce

gkay997968

He is not as he seems olması gerekmezmi. Like sevmek anlaminda degilmiydi ya

1 yıl önce

serdar_klnc

Thank you

1 yıl önce

GlAkkoyun

dir yok diye kabul etmedi

1 yıl önce

Zeliha378305

O o gibi gorunmuyor

11 ay önce

UurGl12

Not like kalıbını bilmeden direk cevirirsek ,,o onun gibi görünmüyor,, olmuyormu

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.