"Heisnotlikeheseems."

Çeviri:O göründüğü gibi değildir.

4 yıl önce

27 Yorum


ofs42
ofs42

O münafıktır yazsak olmaz mı? :)

2 yıl önce

engintekin82

"O, onun göründüğü gibi değil" 2. he'yi farkli bir adam olarak düşündüğümüzde bu cümle de doğru olmaz mı? Rapor ediyorum. Bir de cevaplarsanız çok sevinirim.

3 yıl önce

derya675868

O onu gormekten hoşlanmaz yazdim:(

2 yıl önce

BehetEmane

Oradaki 2. He kendi gorundugu gibi anlamini veriyor

11 ay önce

aslanmuson

Bu cumlede 2. "He" yi kullanmasak olamaz mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır yanlış olur ingilizcede

4 yıl önce

CoolTurk

Not like -Gibi degil Kaliplasmis bir kelimedir. His not like-onun gibi degil Our not like-bizim gibi degil My not like-benim gibi degil

1 yıl önce

KomutanLOGAR69

"O , o gibi görünmüyor" dedim bu cümlenin ingilizcesini yazacak var mı

3 yıl önce

nciE.

Burda neden like böyle bir anlam almış anlamadım???

1 yıl önce

lale666008

Kulübüme katılabiilirsiniz kodu=E6SWAG

6 ay önce

aytacgoksu

"O gözüktüğü gibi değildir" de olmasi gerekir bence

3 yıl önce

gkay997968

He is not as he seems olması gerekmezmi. Like sevmek anlaminda degilmiydi ya

1 yıl önce

serdar_klnc

Thank you

1 yıl önce

GlAkkoyun

dir yok diye kabul etmedi

1 yıl önce

Zeliha378305

O o gibi gorunmuyor

1 yıl önce

UurGl12

Not like kalıbını bilmeden direk cevirirsek ,,o onun gibi görünmüyor,, olmuyormu

5 ay önce

arnoldd75

O onun gibi görünmüyor kabul etmedi :(

1 yıl önce

qwertyali

That eklesek olmazmıydı iki cümle sonuçta

2 yıl önce

merkoc

" O gorunuyor gibi degil." Neden olmadi peki. Biraz anlasilmasi zor bir cumle

3 yıl önce

TayfunKurt1

o onun kadar iyi gorunmuyor

yanlis oldu

2 yıl önce

Engin_Tekin

It is a false answer already. Your sentence should be like this, "he doesn't look as good as him."

2 yıl önce

Eser_Mehmet

O ona gorunmekten hoslanmaz nasil olur?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

like in hoşlanmak anlamına gelmesi için cümlede fiil olması gerekirdi halbuki burada fiil "is", like ise "gibi" anlamında kullanılmış. eğer like fiil olsa ve olumsuz yapılsa bu sefer de "does not" kullanılır, "is not" tan sonra sadece isim/sıfat falan gelebilir.

O ona gorunmekten hoslanmaz = He does not like to be seen by her.

4 yıl önce

kadrican

Çok iyi açıklama, Teşekkürler.

3 yıl önce

Eser_Mehmet

teşekkürler.

4 yıl önce

Mert299029

Teşekkürler tüm açıklamalar için

2 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

Açıklama için teşekkürler

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.