"O şarap içerken ben süt içerim."

Çeviri:I drink milk, while he drinks wine.

4 yıl önce

22 Yorum


OzanT.

He drinks wine while I drink milk bu yanlış mı oluyor?

4 yıl önce

Sphinx19

Sizin yazdığınız "Ben süt içerken o şarap içer" oluyor. Anlam olarak pek fark olmasa da birebir çevirince farklı oluyor.

4 yıl önce

OzanT.

Anladım teşekkürler :)

4 yıl önce

muratakin15

Evet dogru soyluyor

1 ay önce

YuenaTheDolphin

Aslında doğru bir çeviri. Diller arası "birebir" çeviri gibi bir durum yok. Birden fazla tabiri caizse, aynı kapıya çıkan alternatif çeviri vardır. Sizinki de onlardan biri. Düzeltilmeli.

4 yıl önce

deryaerygt

Bende boyle yaptim

3 yıl önce

kutay641648

Cevirmeye arkadan baslayacagimiz icin evet oluyor dogrusu I drink milk while he drinks wine

4 ay önce

erdem.gelegen

When, while ve whenever farkları nedir? Ne zaman hangisi kullanılır karıştı...

4 yıl önce

YuenaTheDolphin

Kaba taslak yerleştirmemiz gerekirse. Whenever= Her Nezaman anlamı taşır. Whenever you need me, I'll be right there. "Nezaman bana ihtiyacın olursa, orada olacağım"-- When "olduğu anda" anlamı taşır. İki olay vardır ve ikide süren olaylar değildir. Olur ve biter. When I bought the Comic book, the girl next to me smiled. "Çizgi romanı aldığımda, yanımda kız bana gülümsedi." İki eylemi de anlık olup biten eylem. While ise "-iken" anlamı taşır. While I was walking down the street, it started to rain. "Sokakta yürüyorken, yağmur yağmaya başladı" Süregelen bir eylem var yürüyorum habire. Ama yürürken aniden yağmur bastırıyor. Farklı kullanımları da var internette daha fazla rehber bulabilirsin yardımcı olabildiysem sevindim.

4 yıl önce

erdem.gelegen

İlgi ve emeğiniz için teşekkür ederim.

4 yıl önce

vanbesten

while Dan sonra verb+İng olmuyor muydu yıllarca ben mi yanlış öğrendim

4 yıl önce

BarKayal

Bende oyle yaptim yanlis diyor.

3 yıl önce

Rcm68

he drinks wine while I drink milk yanlış mı

4 yıl önce

CihanSevim

As kullandim neden yanlis

3 yıl önce

rabiagener

"As he drinking wine i drink milk" bu çeviri yanlış mı oluyor?

3 yıl önce

Yaren962920

Neden when kullandik

2 yıl önce

StellaMerlo

As ile while arasındaki fark ne ? While yerine 'as' kullansak olmaz mı?

2 yıl önce

doa509471

Whenever yazinca karisti ya

1 yıl önce

gizemTurgu6

while'dan sonra v+ing almaz mı

8 ay önce

CemTuran

While baglac guzel

7 ay önce

Cagatay946552

"," neden while den önce

5 ay önce

otb22osman

Lan amk çocu yanlış bu

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.