Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O şarap içerken ben süt içerim."

Çeviri:I drink milk, while he drinks wine.

1
4 yıl önce

20 Yorum


OzanT.

He drinks wine while I drink milk bu yanlış mı oluyor?

10
Cevap ver4 yıl önce

Sphinx19

Sizin yazdığınız "Ben süt içerken o şarap içer" oluyor. Anlam olarak pek fark olmasa da birebir çevirince farklı oluyor.

3
Cevap ver4 yıl önce

OzanT.

Anladım teşekkürler :)

0
Cevap ver4 yıl önce

deryaerygt

Bende boyle yaptim

1
Cevap ver3 yıl önce

YuenaTheDolphin

Aslında doğru bir çeviri. Diller arası "birebir" çeviri gibi bir durum yok. Birden fazla tabiri caizse, aynı kapıya çıkan alternatif çeviri vardır. Sizinki de onlardan biri. Düzeltilmeli.

0
Cevap ver3 yıl önce

kutay641648

Cevirmeye arkadan baslayacagimiz icin evet oluyor dogrusu I drink milk while he drinks wine

0
Cevap ver2 ay önce

erdem.gelegen

When, while ve whenever farkları nedir? Ne zaman hangisi kullanılır karıştı...

5
Cevap ver4 yıl önce

YuenaTheDolphin

Kaba taslak yerleştirmemiz gerekirse. Whenever= Her Nezaman anlamı taşır. Whenever you need me, I'll be right there. "Nezaman bana ihtiyacın olursa, orada olacağım"-- When "olduğu anda" anlamı taşır. İki olay vardır ve ikide süren olaylar değildir. Olur ve biter. When I bought the Comic book, the girl next to me smiled. "Çizgi romanı aldığımda, yanımda kız bana gülümsedi." İki eylemi de anlık olup biten eylem. While ise "-iken" anlamı taşır. While I was walking down the street, it started to rain. "Sokakta yürüyorken, yağmur yağmaya başladı" Süregelen bir eylem var yürüyorum habire. Ama yürürken aniden yağmur bastırıyor. Farklı kullanımları da var internette daha fazla rehber bulabilirsin yardımcı olabildiysem sevindim.

37
Cevap ver3 yıl önce

erdem.gelegen

İlgi ve emeğiniz için teşekkür ederim.

1
Cevap ver3 yıl önce

vanbesten

while Dan sonra verb+İng olmuyor muydu yıllarca ben mi yanlış öğrendim

0
Cevap ver3 yıl önce

BarKayal

Bende oyle yaptim yanlis diyor.

0
Cevap ver3 yıl önce

Rcm68

he drinks wine while I drink milk yanlış mı

0
Cevap ver3 yıl önce

CihanSevim

As kullandim neden yanlis

0
Cevap ver3 yıl önce

rabiagener

"As he drinking wine i drink milk" bu çeviri yanlış mı oluyor?

0
Cevap ver3 yıl önce

Yaren962920

Neden when kullandik

0
Cevap ver2 yıl önce

StellaMerlo

As ile while arasındaki fark ne ? While yerine 'as' kullansak olmaz mı?

0
Cevap ver2 yıl önce

doa509471

Whenever yazinca karisti ya

0
Cevap ver1 yıl önce

gizemTurgu6

while'dan sonra v+ing almaz mı

0
Cevap ver6 ay önce

CemTuran

While baglac guzel

0
Cevap ver5 ay önce

Cagatay946552

"," neden while den önce

0
Cevap ver4 ay önce