A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Boys eat bread."

Fordítás:A fiúk kenyeret esznek.

4 éve

21 hozzászólás


SndorHasz

miért nem the boys

4 éve

Shibelion

Mert általánosítva van.

4 éve

szilarduk
szilarduk

"Boys eat bread." valójában azt jelenti, hogy a világon az összes fiú kenyeret szokott enni.

4 éve

.AVE.

Ne fárasz

3 éve

.AVE.

Mert nem

3 éve

SzorgalmasTanulo

Fiúk kenyeret esznek. A The(a) nincs benne.

3 éve

bogdanlucalufi

nem irtam oda semmit és azt irta rossz háááát mondom ilyet!!! xd

4 éve

KisKata12

The hiányzik

4 hónapja

dani20050426

Nekem sikerült

2 éve

BarthManna

Nekem is

2 éve

KomrViktor

Nrm fogatta el mert hozzá írtam, hogy ( egy ) kenyeret... -.-

2 éve

patrik376036

Nekem nem sikerül t

2 éve

patrik376036

The boys

2 éve

kosSzeli

Nincs (The) akkor mert nem irtak oda igy meg nem jo

1 hónapja

majkittike

??????

1 hónapja

vaKeresztr

Magyarázza el valaki, mitől függ hogy magyar fordításban kirakom az " a, az"-t vagy nem amikor nem jelzik, hogy " the".

3 hete

Fehervirag27

mi a joistenért nem jó az hogy megeszik?

3 éve

SolyomSz

juuj de könnyü

2 éve

szabomark5

Jo bķo

1 éve

isten38

bammeg nem irtam semmit xd

4 éve

.AVE.

Ilyeneket ne irj mert semmi értelme

3 éve

Kapcsolódó fórumok