1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Domates çorba içindir."

"Domates çorba içindir."

Çeviri:The tomato is for the soup.

February 13, 2014

26 Yorum


SilverwolfTR

Tomato is for soup olmaz mı ? Tam olarak belirtilmediği için the kullanmadım ama ?


ProwlingParis

olur; ekledim gitti.


berkeerol

Eklememişsiniz. Hala yanlış sayıyor.


EREKKER

Busu.com'u biliyorsunuzdur sanirim.Oradaki gibi konusma dili ingilizce alt yazisi ingilizce ve turkce olan videolar ekleyemez misiniz?


mit932152

"Tomato is for the soup" u neden kabul etmiyor??


ersinturac

diyelim ki okul sonrasında zorlu bir basket maçın var ve maç sonu elinizden gelenin en iyisini yapmanıza rağmen sağlam eziliyorsunuz.doğal olarak perişan haldesin ve eve geliyorsun miden kazınıyor deli gibi acıkmışsın... mutfağa yöneliyorsun ..bir bakıyorsun ki annen iş başında yemek yapmaya hazırlanıyor.tezgahın üzerinde domates biber filan fıstık birşeyler birşeyler var. anne diyorsun bunlar neden burada..işte o an!!domates, çorba için oğlum. diğerlerini dolaba kaldırabilirsin. bir "the" durumsalı daha burada noktalanmıştır. herkese başarılar :)

THE tomato is for the soup.


bariserdogan99

'is' ekini neden ekliyoruz?


AsliDedeler

Icindir kelimesindeki dir anlamini veriyor


Gul100492

FOR ne icin kullanilyor biri bana anatirmi


SevimUysal

FOR için anlamını katıyor


Furkan312372

İçin anlamı katıyor


aylin933748

Yani : 'için' mesela I buy ice cream for my mother ben (anneme) dondurma aldım


FasRehberi

Neden başında A var bir domates demiyor ki ?


AknK6

Başta a göremedim ama Ingilizce de sayılabilen nesneler başında the a an my your gibi bir ek olmadan kullanılmaz..


bilalemino

Bi cvp please, baştaki A nedennnn?


nurkzc

Dogrusunu yazdigim halde yanlis diyoe


AZRA756865

Aynı soruyu 9. Kez sordu peş peşe


erkan357923

"The tomatoes is for the soup" yazdım kabul etmedi. 'Tomatoes are ' olarak mı kullanmalıydım?


erkan357923

"The tomatoes are for the soup" da doğru değil mi?


Pink145222

Tomato= domates tomatoes= domatesler. Orada domates dediği için tomato kullanılıyor.


TugayGler4

Bi is ne işe yarıyor ?


shjvdskvh

Aynısını yazmama rağmen neden yanlış dedi anlamadım.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.