1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Domates çorba içindir."

"Domates çorba içindir."

Çeviri:The tomato is for the soup.

February 13, 2014

22 Yorum


SilverwolfTR

Tomato is for soup olmaz mı ? Tam olarak belirtilmediği için the kullanmadım ama ?


berkeerol

Eklememişsiniz. Hala yanlış sayıyor.


mit932152

"Tomato is for the soup" u neden kabul etmiyor??


ersinturac

diyelim ki okul sonrasında zorlu bir basket maçın var ve maç sonu elinizden gelenin en iyisini yapmanıza rağmen sağlam eziliyorsunuz.doğal olarak perişan haldesin ve eve geliyorsun miden kazınıyor deli gibi acıkmışsın... mutfağa yöneliyorsun ..bir bakıyorsun ki annen iş başında yemek yapmaya hazırlanıyor.tezgahın üzerinde domates biber filan fıstık birşeyler birşeyler var. anne diyorsun bunlar neden burada..işte o an!!domates, çorba için oğlum. diğerlerini dolaba kaldırabilirsin. bir "the" durumsalı daha burada noktalanmıştır. herkese başarılar :)

THE tomato is for the soup.


kagitatoly

Woaw olayı hikayeye döktü


PoncikUzayli123

Uzun anlatıma gerek yok sadece su anlama geliyor "Belirli bir domates yani mesela sen tezgahın ustundeki domatesten bahsediyorsun" dünyada biiiirrr sürü domates var ama bu belirli bir domates oldugunu gösteriyor.


bariserdogan99

'is' ekini neden ekliyoruz?


AsliDedeler

Icindir kelimesindeki dir anlamini veriyor


Gul100492

FOR ne icin kullanilyor biri bana anatirmi


SevimUysal

FOR için anlamını katıyor


Furkan312372

İçin anlamı katıyor


Berilzler

Tomata soupu çook severimm


GokayDonat

İs neden kullanılmış biri açıklayabilirmi sonuçta bu geniş zaman cümlesi değilmi


erdaldogru

To be filinin geniş zamanda çekimi am, is, are dır.


zlemGnes

Hsyır domatesle herşey olur yorumumu begenirseniz like atın yotube hesabımı rakip etmeyi unutmayın


Stark3434

soup un başına the geldigi için çorbayı olmuyor mu?


Rabia885369

The 2 tane yazmamız gerekiyor ama 1 tane tek var


RiderMuhammed34

The sen benim başımın belası oldun. Karar verdim . I will the place "the" wherever is the empty. Are you satisfied Duo about The?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.