1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She eats an orange."

"She eats an orange."

Fordítás:Eszik egy narancsot.

February 13, 2014

6 hozzászólás


patti007

Megeszik egy narancsot. Ez is jó megoldás? vagy az angol máshogy fejezi ezt ki?


judsche

Én is ezt írtam, mert máskor mindig egy másik helyes megoldásnak adta meg ezt a változatot. most meg nem így lett...


PlestovicF

Én azt írtam hogy ,Ő a narancsot eszi" Nem tudom hogy jó-e mert nem rég egy hasonlót epfogadott


pipa012

Eszik egy narancsot. Vagy, Ő eszik egy narancsot. Vagy, megeszik egy narancsot.


Baldr10

Egy narancsot eszik. Ez miért is nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.